כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

גניבה בשחקים: חסידת סאטמר סוממה במטוס

תושבת קריית יואל, שטסה עם 'קונטיננטל איירליינס' מישראל לארה"ב, הגישה תלונה במשטרת רשות הנמלים: נוסעת שישבה לצידי הציעה לי מים, סיממה אותי - וגנבה את תכשיטי

צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

תושבת קריית יואל שבמונרו הגישה ביום ראשון תלונה במשטרת רשות הנמלים בשדה התעופה בניוארק שבניו ג'רזי, בטענה כי נשדדה על-ידי נוסעת שישבה לצידה בטיסה, לאחר שזו הציעה לה מים לשתיה, תוך שהיא מסממת אותה וגונבת את תכשיטיה.

האישה, ל', שטסה ביום חמישי האחרון בטיסת קונטיננטל איירליינס, שתתה מים אשר היו בהם חומרים שגרמו לה להיות מחוסרת הכרה במהלך סיום הטיסה. מעדותה ברשויות עולה, כי בטיסה שיצאה מישראל, שם השתתפה בחתונת קרובי משפחתה, גילתה שבמושב השמאלי שלצידה יושבת גויה שבתחילה לא הייתה ידידותית במיוחד. אך בהמשך הטיסה, לאחר שגב' ל. פתחה את תיקה האישי, כשהנוסעת שלצידה מבחינה בתכשיטיה האישיים שהיו בחלקם מחברה וממותג מסוים, שינתה זו את התנהגותה והחלה לשוחח ולהתיידד עימה, כשהיא פותחת את המחשב הנייד שברשותה ומראה לגברת החרדית דגמים שונים ונוספים מאותה חברת תכשיטים.

לדבריה, בעת שהציעה לה שתייה, לא עלה בדעתה כל חשד, והיא אף סירבה מספר פעמים בנימוס להצעה. אולם לבסוף לאחר שקמה הנוסעת ממושבה וחזרה עם משקה בידה, היא הסכימה לקבל ושתתה ממנו.

"הרגשתי מיד טעם לוואי מוזר", סיפרה לאחר מכן. "כשאמרתי לה זאת, היא פטרה אותי באומרה שהמשקאות שמחולקים בטיסות יש להם תמיד טעמי לוואי".

ל' החלה לחוש בתשישות ובעייפות מיידית. "הייתי בנוקאאוט במשך למעלה משעה, התעוררתי בנחיתה כשאני מרגישה שאני נחנקת", היא אף מוסיפה בהומור: "לאחר הנחיתה, העיר לי אחד הדיילים שישמח לקבל את שמו של הרופא שנתן לי כדור שינה כזה טוב".

כשעזבה את המטוס במהירות, לא לפני שאותה נוסעת נפרדה ממנה לשלום בחביבות, ואף ביקשה ממנה שלא תנהג במכונית במצבה הישנוני, לא עלה בדעתה מה בעצם התרחש. "עזבתי במהירות מבלי לחשוב על מה שקרה, משום שבעלי חיכה לי בחוץ בדרכנו לילדנו המאושפז".

אך רק למחר היום הבינה מה בעצם קרה: "נחתנו ביום חמישי בשעה מאוחרת, אך רק ביום שישי אחר הצהריים, כשביקשתי מאחד מילדי להביא לי את תיק התכשיטים, הבחנתי כי התכולה חסרה. או-אז הבנתי שהייתי קורבן לנוכלות ולגניבה".

בתחילה פנתה לחברת קונטיננטל, שלא טרחה לחזור אליה. באין תגובה מצד החברה, החליטה ל' לנסוע ישירות לעיר ניוארק, שם ממוקמים משרדי משטרת רשות הנמלים - ולהגיש תלונה. במשטרה התייחסו לתלונה ברצינות ואף אמרו שהתיק יעבור, כנראה, ל-FBI להמשך חקירה.

"אני מתפלא על התגובה הלא אחראית של חברת קונטיננטל איירליינס", אמר העסקן ר' יצחק אברהם שעזר השבוע ל-ל' בבירוקרטיה מול הרשויות. "הייתי בשיחות טלפון עם גברת ל' רוב שעות היום, כשאני מנסה לעזור לה לקבל את המידע שלו היא זקוקה. אני מקווה שגב' ל' תקבל חזרה את רכושה הנגזל במהרה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}