כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

קראון-הייטס: בעל תשובה ספרדי ניצח

הפתעה בקראון-הייטס שבברוקלין: בבחירות שנערכו ליו"ר 'ועד הקהל' נבחר עו"ד זכי תמיר, בעל תשובה ספרדי, בן 31, לאיש שככל הנראה יעמוד בראש העסקנות של השכונה החב"דית

המנצח, זכי תמיר. צילום: COL
המנצח, זכי תמיר. צילום: COL

הפתעה בקראון הייטס: עו"ד זקי תמיר, בן 31, זכה במספר הקולות הגבוה ביותר, בבחירות שנערכו בשכונה החב"דית על ראשות ועד הקהל. תמיר, היה המועמד היחיד שזכה ב-50 אחוז מהקולות, שהם המינימום הנדרש כדי להיבחר.

ועד הקהל בשכונת קראון הייטס הינו הגוף המנהל את ענייני השכונה כלפי פנים ומייצג אותה כלפי השלטונות. תפקידו של יו"ר הוועד הוא כשל ראש עיר, בהיותו אחראי על הצרכים המונציפלים של השכונה, בטחון התושבים, מוסדות החינוך ויתר צרכי התושבים.

ספירת הקולות הסתיימה רק בשעה שלוש לפנות בוקר.

תמיר, נשוי ואב לשלושה ילדים, הינו בעל תשובה ספרדי, יליד מיאמי. הוא עורך דין שעבד במשרד המשפטים האמריקני. הוא עבר להתגורר בקראון הייטס רק בשנת תשנ"ט.

זהות היו"ר תיקבע בין החברים לאחר הסיבוב השני, אולם לאור האהדה לה הוא זוכה בשכונה, ולאור הרוב הסוחף בו ניצח תמיר, נראה כי תפקיד היו"ר כבר מונח בכיסו.

כתב 'בחדרי חרדים' מציין, כי הבחירות לראשות ועד הקהל בקראון הייטס, כמו גם הבחירות לגבאי בית הכנסת ב-770, בוצעו לאחר דין תורה בזבל"א שהתקיים בין שתי קבוצות בשכונה, שהיו חלוקות בשאלת כשרותן של הבחירות האחרונות שנערכו לפני מספר שנים.

הרבנים החליטו בפסק הדין כי יתקיימו בחירות חדשות לראשות ועד הקהל , לחלק מרבני השכונה ולגבאי בית הכנסת המרכזי - תחת פיקוח הדוק.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}