כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

ראש מועצת רכסים: "ביקשתי להגביר את השמירה"

"אף פעם לא הייתה איבה בין רכסים ליישוב הערבי" • "אני מגנה בצורה נחרצת ביותר את המקרה. אין לזה קשר לרכסים" • ראש מועצת רכסים בשיחה על ההתנכלות למסגד בכפר איבטין

ראש מועצת רכסים עם אלי ישי
ראש מועצת רכסים עם אלי ישי

בית משפט השלום בחיפה האריך אמש (ה') את מעצרם של ארבעת תלמידי הישיבה החשודים בריסוס כתובות נאצה על קירות מסגד ביישוב אביטין, הממוקם סמוך לרכסים וכפר חסידים. בעקבות התקרית אומר ראש מועצת ברכסים, דן כהן, כי הוא מגנה את המקרה בנחרצות.

"השכנות של רכסים עם הישוב הערבי היא טובה ותמשיך להיות ככה. נודע לי מהמקרה של ריסוס הגרפיטי במסגד רק בבוקר שלמחרת. מיד יצרתי קשר עם המועצה האזורית זבולון, שהישוב אביטין נמצא בתחומו, ביקשתי מראש המועצה ללכת יחד להפגש עם ראשי המסגד בישוב, ולהסביר להם כי לא מדובר בבחורים מרכסים עצמה", מספר ראש מועצת רכסים.

"אף פעם לא הייתה איבה בין רכסים ליישוב הערבי. להיפך, הנשים מהיישוב מגיעות לעבוד אצלנו במוסדות בתור מנקות, הגברים והנערים משולבים גם הם בעבודה כאן באזור. מי שמכיר את האזור ודאי יודע כי לא מדובר בתושבי רכסים, למרות שהם נמצאים בקרבת היישוב.

"אין ספק שאני מגנה בצורה נחרצת ביותר את המקרה, גם אם לא מדובר בתושבים של רכסים", מדגיש כהן."התקשורת כל הזמן מנסה לשרבב את רכסים לתוך מקרים כדוגמת אלו. מעצרם של ארבעה נערים מישוב אחר לגמרי רק מוכיח ששוב בתקשורת טעו".

• אין פחד שיבוא ערבי מהיישוב לנקום?

כהן מדגיש שוב ושוב שאין כל סיבה שדבר כזה יקרה שכן רכסים מקיימת שכנות טובה עם הישוב, ואומר: "שוחחתי עם מספר גורמים, גם ביישוב אביטין וגם במשטרה, וביקשתי להגביר את השמירה בימים הקרובים בשל החשש שכן יקרה משהו".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}