כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

הציבור החרדי מצביע בכיס: גידול בהשקעות הכשרות

מאז החלה ההתעוררות להשקעות על פי ההלכה, חלה עלייה של 50% בפעילות המשקיעים על פי ההלכה • "מדובר בגידול משמעותי, ואין ספק שלהד הציבורי, יש תרומה מכרעת לכך", אומר מנכ"ל בית ההשקעות הדס מלכות

הציבור החרדי מצביע בכיס: גידול בהשקעות הכשרות

"מתחילת השנה נרשם אצלנו גידול של 50% בפעילות המשקיעים על פי ההלכה", כך אומר מנכ"ל 'הדס מלכות' ר' אברהם גואטה. "מדובר בגידול משמעותי בהיקפי ההשקעות המתנהלות בפיקוח הלכתי, לאור המודעות ההולכת וגוברת בנושא זה".

גואטה מסביר כי ציבור שומרי התורה והמצוות מגלה עניין רב בנושא ההשקעות בהתאם להלכה, הן מהצד המקצועי והן מהצד ההלכתי. ככל שחולף הזמן, אנו מגלים שברוך ה' גוברת המודעות בקרב חלקים נרחבים בציבור הדתי בדבר הצורך והחשיבות בהקפדה על ניהול השקעות במסגרות המפוקחות הלכתית.

"עובדה היא", אומר גואטה, "שבתי השקעות נוספים פועלים כדי להרחיב את הפעילות בתחום ההשקעות הכשרות. למעשה, כל מי שיש לו איזו שהיא תוכנית חיסכון בבנק, אם הוא יהודי ירא שמים, עליו לבדוק היכן מושקע הכסף שלו. עד לפני מספר שנים, לא היה בנמצא קרנות שמפוקחות הלכתית. לאחרונה, ב"ה, חלה התעוררות בנושא, הן בשל העובדה שבד"צ העדה החרדית נרתם לעניין בכל כוחו והן בשל העובדה שבתי ההשקעות הבינו את הפוטנציאל העסקי הגלום בציבור החרדי, הנאמן לדעת רבותיו.

"כבית ההשקעות המוביל בציבור החרדי, הדס מלכות שמחה על הזכות להיות בית ההשקעות המקצועי והאיכותי אשר יעניק לציבור שומרי תורה ומצוות אפשרות להשקיע בכל תחומי הפעילות בשוק ההון ולמעשה להיות בית ההשקעות הראשון שמעניק אפשרות השקעה גם בקרנות פנסיה, קרנות נאמנות, קופת פיצויים אישית, ניהול תיקי השקעות, קרנות השתלמות וקופות גמל. למעשה, מתוך 15 מוצרים שאושרו לארבעה בתי השקעות, שמונה מוצרים הם של הדס מלכות".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}