כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

המאבטח הלמדן נמצא ללא רוח חיים

אסון בבני-ברק: ר' אייל פנחס ז"ל, מאבטח בישיבת גור בעיר, נמצא על מדרגות המבנה, כשהוא ללא רוח חיים • הותיר אחריו שלושה יתומים • נהג ללמוד בחברותא, ברחובה של עיר

ר' אייל פנחס ז"ל - צילום: הגולש בכיר_לגמרי
ר' אייל פנחס ז"ל - צילום: הגולש בכיר_לגמרי

אסון בבני-ברק: ר' אייל פנחס ז"ל, מאבטח של ישיבת גור, נמצא על מדרגות המבנה ברחוב מלצר 32 בבני ברק, כשהוא ללא רוח חיים.

ר' אייל פנחס, בן 32, התגורר ברחוב ירושלים ברמת גן. אשתו ויולט ע"ה נפטרה לפני 10 שנים, בא' אייר תש"ס, ומאז הוא נישא בשנית. המנוח הותיר אחריו אלמנה ו-3 ילדים, הגדול בן 10 - יתום מאב ואם, השני בחינוך מיוחד, והשלישי בגן.

מיכאל גוטווין, רכז המחלקה המשפטית וראש צוות זק"א בני ברק, מספר בשיחה עם אתר 'בחדרי חרדים', כי המשטרה ביקשה לפנות את הנפטר למכון לרפואה משפטית באבו כביר, אך לאחר פניה של המחלקה ויתרו במשטרה על נתיחתו.

לפרנסתו עבד אייל בלילות כמאבטח בישיבת גור, וביום עבד כמאבטח בישיבת דרכי משה, ברחוב וילקומירר בבני ברק.

אחד מידידיו מספר ל'בחדרי חרדים', כי בעבר עבד המנוח ע"ה כמאבטח בישיבת סערט ויזניץ בבני-ברק. "מידי פעם הוא היה נכנס לבית המדרש ולומד. ראש הישיבה אמר לו פעם, כי אם הוא לומד פחות בגלל עבודתו, הוא יכול ללמוד גם בחוץ, בעמדת השמירה.

"פנחס הוציא שני סטנדרים מהיכל הישיבה, ולמד יחד עם מאבטח ממוסד סמוך על רחובה של עיר. זה היה מחזה נדיר, לראות שני מאבטחים יושבים על המדרכה ולומדים ומתפלפלים ושקועים בגמרא. צלם שעבר במקום צילם אותם, והתמונה התפרסמה בעבר בעיתון 'יתד נאמן' ובעיתונים נוספים".

על מועד הלוויתו נעדכן בהמשך.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}