כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

בגלל רחצה מעורבת: קנס ל'חמת גדר'

אברך מירושלים תבע את מרחצאות 'חמת גדר' בשל רחצה מעורבת ביום בו מתקיימת רחצה נפרדת • השופטת קבעה: 'חמת גדר' ישלמו לתובע 900 ש"ח • התובע: "אנחנו צריכים לעמוד על זכויותינו"

חמת גדר
חמת גדר

אתר המרחצאות 'חמת גדר' חוייב לשלם פיצוי כספי לאברך חרדי, חסיד בעלזא מירושלים, שהגיע למרחצאות ביום בו בדרך-כלל מתקיימת רחצה בנפרד, אולם גילה - יחד עם עוד אברכים רבים - כי באותו יום אין רחצה נפרדת, ובמקום שוהים ערבים שבאו לרחוץ במעורב, לרגל יום חגם.

בית המשפט לתביעות קטנות דן במקרה, בו ביקש התובע פיצוי והוצאות על הנזקים שנגרמו לו, כתוצאה מהגעתו מירושלים לאזור הצפון, כשלפתע גילה כי מדובר ביום בו השחייה מעורבת, בניגוד לפרסומים שהיו בעבר.

האברך יחד עם אברכים נוספים פנו אל הנהלת המקום, שטענו מצידם כי פרסמו בעיתונות שלושה שבועות קודם לכן על כך שבאותו יום תתקיים שחייה מעורבת, אך לצד זאת אמרו כי יסכימו לשחייה של שעה עד שעה וחצי מהשעה 11 בלילה.

שופטת בית המשפט לתביעות קטנות שדנה במקרה, החליטה כי מרחצאות 'חמת גדר' ישלמו לאברך התובע 900 שקלים, בצירוף הפרשי הצמדה והוצאות משפט בסך 150 שקלים.

התובע אמר לאתר 'לדעת.נט', כי החליט לפנות לבית המשפט, מכיוון שאסור לעבור על דברים מסוג זה לסדר היום. "הציבור החרדי צריך לעמוד על זכויותיו, ואלו שמזלזלים בציבור החרדי יידעו כי זלזול בנו יעלה להם ביוקר".

יצוין, כי התובע לא היה היחיד במקום, ויחד עימו במקום שהו אברכים רבים נוספים, שבמקרה של תביעה עשויים לקבל סכום דומה בעקבות אותה החלטה.

קישורים:
מקור: לדעת.נט
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}