כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

יום לאחר פטירת הגר"מ: מהומות בבית א-ל • גלריה

פחות מיממה עברה מאז פטירתו הטראגית של מנהיג הציונות הדתית הגר"מ אליהו זצ"ל, והציבור הדתי נמצא בפני שבר נוסף • 31 נפצעו במהומות ענק שנערכו בבית-אל • "נתניהו מחלל את זכרו של הגר"מ", אמר ביישוב

העימותים בבית אל היום
העימותים בבית אל היום

עימותים ומהומות הבוקר (ג') ביישוב בית א-ל בשומרון, 31 שוטרים ומתנחלים נפצעו בעקבות הריסת מגורון ויסודות של אחד המבנים ביישוב על ידי המינהל האזרחי.

בשעות הצהריים החלו מהומות בין מתנחלים מהיישוב בית א-ל לבין אנשי המשטרה ואנשי המינהל האזרחי שהחליטו להרוס מגורון ויסודות של מבנים שעתידים לקום ביישוב זאת בשל הקפאת הבנייה של ממשלת ישראל.

במהלך העימותים השתמשו אנשי המשטרה שהגיעו למקום באמצעים כגון גז מדמיע וכדורי צבע במטרה לפזר את ההפגנות שהתקיימו במקום, בשל השימוש באמצעים אלו נפצעו מספר מתנחלים צעירים.

ארבעה נערים שזרקו שקיות מים וחפצים על כוחות המינהל והמשטרה נעצרו ובשל הסיבה שסירבו להזדהות ולהשמיד את הצילומים בהם המשטרה נראית תוקפת את המפגינים הם עדיין לא שוחררו.
ח"כ יעקב כץ אמר בתגובה למהומות והתנהגות המשטרה כי "נתניהו מחלל את כבודו של הראשון לציון הגר"מ אליהו זצ"ל בכך שיום אחרי פטירתו הוא שולח כוחות להחריב את א"י".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}