כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

הצלחה לקרנות הכשרות של אקסלנס נשואה

הקרנות שקיבלו את אישור בד"ץ העדה החרדית רשמו גם בשעת משבר כלכלי עלייה נאה • "אקסלנס שקלית מנוהלת" רשמה תשואה של 14.58% וקרן "אקסלנס שחרים מנוהלת" רשמה תשואה של: 15.08%

מאיר מזוז, מנכ"ל קרנות הנאמנות של אקסלנס
מאיר מזוז, מנכ"ל קרנות הנאמנות של אקסלנס

בימים אלו מפרסמת חברת ההשקעות השנייה בגודלה - אקסלנס - את תשואות הקרנות הכשרות שלה – המאושרות ומפוקחות ע"י בד"ץ העדה החרדית - לשנת 2008 ו-2009. בזמן שכמעט כל הקרנות בארץ הראו ב-2009 מגמת ירידה, הקרנות "הכשרות" של אקסלנס לא רק שלא נפגעו, אלא רשמו עלייה.

על פי הנתונים הרשמיים, בשנת 2008 רשמה הקרן הכשרה של אקסלנס - 'אקסלנס שקלית מנוהלת' - תשואה של 14.58% וקרן 'אקסלנס שחרים מנוהלת' רשמה תשואה של 15.08%, פי 3 מהריבית הגבוהה ביותר בכל בנק שהוא. מי שהשקיע בקרן בתחילת 2008 100,000 ₪ הרוויח כעבור שנה יותר מ-15,000 ₪, וזאת בהתחשב בעובדה שהקרן היא סולידית.

למי שלא מכיר את הסיבה בשלה נקרא בד"ץ העדה החרדית לספק הכשרים לקרנות השונות בשוק, מסביר הרב קרליבך מרבני הוועד ההלכתי להשקעות ופיננסים: "אלו המשקיעים כיום בקרנות שלא קיבלו את אישור בד"ץ העדה החרדית, עלולים לעבור על איסורים הלכתיים רבים. כאשר אדם קונה מניות בחברה מסוימת הוא הופך לשותף באותה החברה. זאת משום שלכל בעלי המניות בחברה יש זכות הצבעה והחלטה בחברה. כל איסור שעוברת החברה, כמו: חילול שבת, ריבית, כשרות, חמץ בפסח וכו' - בעל המניות הופך להיות שותף ממשי לדבר עבירה. לכן בד"ץ העדה החרדית רואה חשיבות עליונה לסייע לאנשים שרוצים לפתוח חיסכון שלא למעוד חלילה בנושא חשוב זה של איסורי תורה ואף התייחס לכך הגר"ח קנייבסקי באומרו: יש להעדיף השקעה בקרנות הנמצאות בהשגחת הבד"ץ".

מאיר מזוז, מנכ"ל קרנות הנאמנות של אקסלנס, מברך על שיתוף הפעולה עם בד"ץ העדה החרדית ועל התשואות היפות שרשמו הקרנות, ומודיע כי החברה תמשיך להכשיר עוד ועוד אפיקים לטובת הציבור הדתי והחרדי ולזיכוי הרבים.

אקסלנס נשואה הינה חברת השקעות שנוסדה בשנת 1992 ומניותיה נסחרות בבורסה בת"א. קבוצת אקסלנס נשואה מנהלת מעל ל-50 מיליארד ש"ח בנכסים פיננסיים. בחברה מועסקים מעל ל-500 עובדים ב-10 מרכזי רווח שונים.

ניתן לרכוש את הקרנות הכשרות של אקסלנס ישירות דרך יועץ ההשקעות בסניף הבנק.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}