כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

כביש 443 נפתח? משאית 'חסדי נעמי' נפגעה מאבנים

רק מספר ימים חלפו מאז נפתח כביש 443 לתנועת פלסטינים, וכבר לא שקט שם: משאית של 'חסדי נעמי' הותקפה במטח כבד של אבנים. הנהג הצליח להגיע אל מחסום צה"ל הקרוב, כששמשתו הקדמית מנופצת לרסיסים

כביש 443
כביש 443

רק מספר ימים חלפו מאז נפתח כביש 443 לתנועת כלי רכב פלסטינים, וכבר מתברר כי שקט לא יהיה שם: השבוע, במהלך נסיעה שגרתית של משאית 'חסדי נעמי' על הכביש, בקטע הסמוך למבוא חורון, הותקפו נוסעי המשאית במטח כבד של אבנים.

הנהג לא איבד את עשתונותיו, והצליח להימלט מהמקום ולהגיע אל מחסום צה"ל הקרוב, כששמשתו הקדמית מנופצת לרסיסים. בהמשך אף הגיש הנהג תלונה במשטרה. למשאית החסד נגרם נזק כבד, שגרם להפסקה זמנית באספקה השוטפת של מצרכים לנזקקים באזור ירושלים, אך ב'חסדי נעמי' אומרים כי התקלה טופלה במהירות, וכי משאית חילופית מיהרה להעמיס את כל הסחורה ולחלק אותה עד לשעות הקטנות של הלילה.

בשלב זה אין אפשרות לשקול נסיעה בכביש החלופי, כביש מס' 1, שכן החוק מחייב את נהגי המשאיות לנסוע דווקא בכביש 443. מי שיכול לשחק בין הכבישים הם הנהגים הפרטיים, שרבים מהם החלו בימים האחרונים להימנע מלנסוע בכביש 443, המהווה לדעתם סכנה.

נהגים שנסעו בכביש מדווחים על תנועה דלילה יותר של רכבים, ועל תחושה כי יש רבים החוששים מלעלות עליו ולנסוע לצד רכבים המגיחים משטחי B. אגב, גורמים שונים עמם שוחחנו מציינים כי גם הערבים אינם מתלהבים מהנסיעה על הכביש ה'חדש', וכי רק מעטים בוחרים לעבור את המחסומים ואת הבדיקות הקפדניות. אבל מספיק מחבל אחד המשגר מטר אבנים, כדי לחבל בנסיעתם השלווה של יהודים, שכל מבוקשם היה לקצר את הדרך לירושלים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}