כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

מה יבינו תלמידי 'מגדל אור' בעוד שנים?

על רקע המלחמה אותה קידשה ה'עדה החרדית' נגד הקרן לידידות, המעניקה כספים למוסדות 'מגדל אור', ערך הגאב"ד ביקור מפתיע במוסדות • איך קיבל אותו הגרי"ד? ומי הצטרף לגאב"ד?

מה יבינו תלמידי 'מגדל אור' בעוד שנים?



תלמידי מוסדות 'מגדל אור' של הגרי"ד גרוסמן במגדל העמק, מורגלים באירוח אנשים רמי-דרג, המגיעים בכדי להתרשם מהפעילות העניפה המבצעת במקום. כולם היו אורחיו של הרב גרוסמן: החל מראש הממשלה ונשיא המדינה, דרך עשירי עולם, וכלה ביהודים החפצים להתחמם מעט מאור היהדות הבוקע בעוז מהמגדל הרוחני שהוקם בשממה מוחלטת של חושך יהודי.

אלא שאת התרגשותו של הגרי"ד טרם הביקור שנערך השבוע במוסדות, קשה היה לפספס. הגרי"ד גרוסמן התהלך בימים שקדמו לביקור, כשהוא מורה לעובדיו להכין את הקריה לביקור היסטורי שייערך במקום. בהגיע השעה היעודה, יצאו התלמידים להקביל את פניו של האורח, וראו את גאב"ד 'העדה החרדית' הגרי"ט וויס, כשהוא מלווה ברעייתו.

האורחים נלקחו לסיור במוסדות, כשלאחר מכן הסתגר הגאב"ד לשיחה עם הגרי"ד גרוסמן במשך שעה ארוכה. בשיחה שנשא הרב גרוסמן בפני התלמידים הוא אמר: "יבוא יום וגם אתם תבינו למה זה אירוע כל כך מרגש".

האם הביקור מסמל את תום המאבק של 'העדה החרדית' במוסדות מגדל אור על רקע לקיחת הכספים של פטרוני המוסד מהקרן לידידות? קשה להעריך.

מה שבטוח, את הביקור הזה לא ישכחו הילדים לעולם.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}