כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

כשהמוזיקה נשמעה גם בשבת - הדירה נפרצה

בן 62, בעבר גבאי בית הכנסת 'הליגמן' בבני-ברק, לא יצא מביתו מאז יום ה' • כשחשדות השכנים גברו - הדירה נפרצה והוא נמצא ישוב בסלון הבית, ללא רוח חיים • המשטרה לא דרשה לנתח הגופה

כשהמוזיקה נשמעה גם בשבת - הדירה נפרצה
שי_קאהן

בצהרי יום השבת הוזעקו צוותי מד"א, משטרה וכיבוי אש לרחוב הרב שך 14 בבני-ברק, לאחר שאדם ערירי, בן 62, לא יצא מביתו מאז יום חמישי. הדירה נפרצה והוא נמצא ללא רוח חיים.

ר' יצחק שיינין, גבאי בית כנסת 'איצקוביץ', מספר בשיחה עם אתר 'בחדרי חרדים': "הגיעו אלי אנשים בליל שבת וסיפרו כי הפעם האחרונה שהאיש נראה היתה ביום חמישי, בתפילת ערבית בבית הכנסת 'הליגמן' בבני ברק. החשש לאסון התעורר כבר ביום שישי, לאחר שהוא לא הגיע, כהרגלו, להניח מפות לבנות לכבוד שבת בבית הכנסת. דבר נוסף שעורר את החשד הוא כי מוזיקה נשמעה מביתו מאז חמישי בלילה, ללא הפסקה, גם בליל שבת.

"בשבת בבוקר, כשהמוזיקה המשיכה להישמע, והוא לא יצא מביתו כהרגלו לתפילה, הזעיקו את מד"א, והם הזמינו את המשטרה וצוות כיבוי לפריצת הדירה. הדירה נפרצה, והוא נמצא ישוב בסלון הבית וללא רוח חיים".

מיכאל גוטווין, מפקד זק"א בני-ברק, ורכז המחלקה המשפטית של זק"א, מספר כי המשטרה עמדה בהסכמים ולא דרשה לנתח את הגופה. מעבר לכך לא דרשו לפנות את גופת הנפטר לאבו כביר, ואברכים שמרו במהלך השבת על הגופה. כעת מנסה המשטרה לאתר את אחיו של הנפטר.

המנוח ז"ל היה מתפלל קבוע בבית הכנסת בית הכנסת 'הליגמן' ברח' רבי עקיבא 97, שם גם שימש כגבאי במשך שנים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}