כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

יוזמה: לא רוצים "קפה טורקי"

קבוצת ארגונים, בהם אנשי 'ארץ ישראל שלנו', פנו לראשי חברת 'עלית' בבקשה להסיר את המילה 'טורקי' מעטיפת הקפה השחור המוכר, כחלק מהמאבק של דעת הקהל הישראלי בעקבות משט הטרור

יוזמה: לא רוצים "קפה טורקי"

יוזמה נגד ה"קפה הטורקי": קבוצת ארגונים, בראשם עומדים גם כמה יהודים חרדים, פנו בימים אלו לחברת עלית, יצרנית הקפה הגדולה בישראל, בבקשה להסיר את המילה "טורקי" מעטיפת הקפה השחור המוכר.

"כפי שידוע לכולכם, בשבוע האחרון נפל דבר בישראל", כותב איש ארגון "ארץ ישראל שלנו" בפנייתו לחברה, "טורקיה עומדת מאחורי הטרור הרצחני נגד חיילי צה"ל כפי שכולנו ראינו את התמונות הקשות מהמשט בדרך לעזה. לצערנו טורקיה שינתה את טעמה והיא כיום חלק מציר הרשע וסמל לטרור ועוינות כלפי מדינת ישראל.

"זה לא סוד", ממשיך ואומר, "שהמותג שאתם משווקים שנים רבות 'קפה טורקי', היה סמל לעממיות, אולם שלא ברצוננו, המושג טורקי כיום הוא מותג המסמל טרור רצחני נגד חיילנו היקרים המוסרים את נפשם למען ביטחון ישראל.

"לאור בקשות של אזרחים, שחלקם באופן ספונטאני יצאו השבוע להפגנות זעם מול השגרירות הטורקית,

"אנו מקוים שכחברה פטריוטית המובילה במשק הישראלי, הרגישה לדעת הקהל, תיענו לבקשתנו, שללא ספק תתקבל בחיוב בקרב הציבור הרחב. כבודם של חיילי צה"ל הגיבורים שנלחמו בגבורה מול המרצחים בספינת מרמרה, ועם ישראל חשובים לכם ולנו עד מאוד".

בתוך כך, אורגנה גם ברשת החברתית 'פייסבוק' קבוצה בנושא.

בחברת 'עלית' טרם הגיבו לפניות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}