כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

אימה בסמינר: ערבי נכנס לרחבה - ונעצר

מאות הבנות בסמינר 'אלקיים' לא ישכחו את רגעי האימה: בן מיעוטים המבוקש על ידי השב"כ, נמלט - וברח לחצר הסמינר • לעיני הבנות המבועתות הוא הותקף בגז מדמיע - ונעצר • צפו ברגעי הדרמה

אימה בסמינר: ערבי נכנס לרחבה - ונעצר
יצחק לב ארי מהיר חימה

דרמה בבני ברק: לסמינר אלקיים ברחוב השומר חדר שוהה בלתי חוקי ערבי, שגרם לפחד ולהסטריה בקרב הצוות והתלמידות. השב"ח הוצא בכח על ידי המשטרה שהוזעקה למקום.

סמינר אלקיים שוכן ברחוב ראשי בבני ברק, שכבר נודע כמוקד מועד לשוהים בלתי חוקיים המרתיעים את העוברים והשבים ומסכנים את ביטחונם, הבוקר גם נתקל כוח של המשטרה בהתנגדות אלימה בעת שבא לעוצרם. השב"חים תקפו את השוטרים ופצעו אחד מהם באורח קל.

הרחוב, רחוב השומר במקורו, או כנהמן - אהרונוביץ' לאחר שינוי שמו, מצטלב עם הכביש הראשי ביציאה מן העיר - כביש ז'בוטינסקי. הנקודה הזו הפכה להיות נקודת איסוף של השב"חים שעושים במקום כבשלהם.

לפני כחודש אירעה באיזור תקרית נוספת, שבמהלכה נאלצו השוטרים לירות לעברו של אחד השב"חים. עיריית בני ברק אמנם מטפלת במפגע, והאירוע החמור שבסיומו פונה השוטר לקבלת טיפול רפואי והשב"חים התוקפים נעצרו, מלמד על כך. אך למרות זאת - עדיין מהווה המקום מוקד לפחד בקרב תושבי השכונה.

























































































































תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 32 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}