כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

מופז מציע: החרדים יחוייבו להניף דגל

ח"כ שאול מופז הגיש הצעת חוק: מוסד לימודים הנתמך על-ידי המדינה יצטרך להניף את דגל ישראל כל השנה • מופז: נראה מי הם החרדים האמיתיים ומי הקיצוניים שמפגינים ושורפים דגלים • להאזנה

נראה מי הם החרדים האמיתיים. שאול מופז
נראה מי הם החרדים האמיתיים. שאול מופז

ביום א' הקרוב תדון ועדת השרים לענייני חקיקה בהצעת ח"כ שאול מופז מסיעת קדימה, לפיה כל מוסד לימודים הנתמך על ידי המדינה יצטרך להניף את דגל ישראל בכל ימות השנה.

בראיון מיוחד שערך הערב מגיש 'המהדורה המרכזית' ב'קול ברמה', השדרן אבי מימרן עם ח"כ מופז, שוחחו השניים על הצעת החוק, על משט תומכי הטרור לעזה, ועל ההתבטאויות יו"ר האופוזיציה, ציפי לבני, נגד החרדים.



ח"כ מופז הסביר כי הצעת חוק שהוא מציע תביא לגאווה והזדהות של תושבי ותלמידי ישראל עם הסמל של המדינה. בתוך כך, הסביר מופז כי הוא יודע כי ההצעה לא תתממש במגזרים מסוימים, ולכן התקציבים שמעוברים לאותם מוסדות לא יותנו בהנפת הדגל. בהתייחסות למגזר החרדי אמר מופז, כי על פי ההצעה נוכל לבדוק מי הם החרדיים האמיתיים ומי הם החרדים הקיצוניים שמפגינים ושורפים דגלים.

על התבטאויות יו"ר האופוזיציה, ציפי לבני, נגד החרדים אמר מופז כי בתור אדם שגדל בבית דתי, הוא נגד כל התבטאות שיוצרת פילוג בקרב העם במדינת ישראל, ובוודאי נגד התבטאות התוקפת את החרדים, דתיים ויהודים.

בנוסף התייחס מופז לנושא החם - השתלטות צה"ל על משט תומכי הטרור, והסביר את עקרונות מפלגת קדימה בעניין, ומדוע מדינת ישראל אולי צריכה כן לעשות הסברה למרות שכבר מאוחר מידי.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}