כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

הלם בבנק לאומי: יוסף מוזסון לא נבחר

היום נבחרו הדירקטורים בבנק לאומי • 'בחדרי חרדים', שליווה את מועמדות מוזסון לתפקיד דירקטור, הופתע כמו כולם מכך שהמשקיעים לא בחרו במוזסון • מוזסון: "קיוויתי שיבחרו בי"

יוסף מוזסון. בהלם. צילום: משה גולדשטיין
יוסף מוזסון. בהלם. צילום: משה גולדשטיין

לאחר מספר חודשים של התמודדות על דירקטוריון בנק לאומי, במהלכן 25 מועמדים עשו ככל שביכולתם על מנת לכבוש מקום בדירקטוריון המכובד של הבנק הגדול במדינה, תם המירוץ.

היום בשעה 10:30 התכנסה האסיפה הכללית השנתית של בנק לאומי, בביתן העגול שבמרכז הירידים – גני התערוכה, בנוכחות מאות בעלי מניות.

עוד טרם הגיעה שעת מועד פתיחת האסיפה, נראתה נהירה לכיוון הביתן העגול, השוכן בקצה 'גני התערוכה'. במקום נראו נציגי מוסדיים, אקדמאיים, כמו גם אנשים מקרב הציבור הרחב, המחזיק במניות הבנק ובא לממש את זכותו להצביע באשר להחלטות שעמדו על הפרק.

את האסיפה ניהל היו"ר היוצא של בנק לאומי, מר איתן רף, כאשר הוא הזמין את המועמדים השונים בתורם, לזהות את עצמם בפני הנוכחים ולספר מעט על עצמם.

כזכור, אתר 'בחדרי חרדים' ליווה לאורך כל הדרך את מועמדותו של יוסף מוזסון, צעיר חרדי, שרכש מניה אחת בבנק לאומי, והציג את מועמדותו לחברות בדירקטוריון. מוזסון, לו עבר עשיר בעסקי העיתונות, ושימש ככתב בעיתון 'הגחלת', ומו"ל של אתר אינטרנט בשם 'נייעס נט' שקם לאחרונה לתחייה, ניהל קמפיין מרשים, אף לצערו ולצערנו, הוא לא הצליח להיבחר.

בנאום שנשא יוסף מוזסון, בפני משתתפי האסיפה הכללית לפני ההצבעה הוא אמר כי מאחר ועד כה הוא היה פעיל בעסקיו הפרטיים, ולא בחברות ציבוריות, הוא אינו יכול להציג שורות תפקידים ציבוריים כמו המועמדים האחרים.

"בחסדי שמיים זכיתי להצלחה רבה בעסקי הפרטיים", אמר מוזסון, "עתה אני מבקש להיבחר לדירקטוריון הבנק. אני מקווה ומייחל שבעלי המניות יבחרו בי, וכך אוכל להשתלב בניהול הבנק, יחד עם הדירקטורים הקיימים ואלו החדשים שייבחרו, הידועים כולם בכישוריהם המיוחדים".

האסיפה הכללית של בנק לאומי אישרה אתמול (ד') את כל חמשת הדירקטורים שהומלצו לתפקיד על ידי ועדת נוף. חמשת הדירקטורים הנבחרים הם: דוד ברודט, ד"ר אהוד שפירא, יהודה דרורי, יואב נרדי ומשה דוברת (שכבר מכהן בדירקטוריון).

לא נורא, מוזסון. אולי בסיבוב הבא.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}