ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
מגוון לייבלים

הוויסקי המפורסם 'ג'וני ווקר' עם כשרות מהודרת

האיכות הבינלאומית מקבלת חותמת כשרות מהודרת ומהיום, תוכלו ליהנות ממגוון לייבלים של ג'וני ווקר בהידור הכשרות של ועד הכשרות "סטאר קיי": ג'וני ווקר רד לייבל, ג'וני ווקר בלק לייבל, ג'וני ווקר גרין, ג'וני ווקר 18 ומבחר מוצרים נוספים • הרב אהרון חסקל יו"ר סטאר קיי בישראל ובאירופה: "אנו מפקחים על כל שלבי היצור בכל אתרי הייצור, על מנת לאפשר לציבור המהדרין לשתות משקאות אלכוהול משובחים כשרים למהדרין ללא חשש ופקפוק"

הוויסקי המפורסם 'ג'וני ווקר' עם כשרות מהודרת
ביקור כשרות במפעל החביות צילום: חיים אייזיקוביץ

חג הפורים שממש אוטוטו מתחיל מזמן לרבים היכרות עם ג'וני ווקר, אבל רבים מאד, זוכים ומענגים בו שבתות ושמחות לאורך כל ימות השנה.

סוגי הוויסקי שערבב ג'ון ווקר במזקקה הביתית נפוצו הודות לאיכויות המיוחדות שלהם ובזכות טעמם האחיד. כך החלה את דרכה שושלת מפוארת בת שישה דורות של "Master Blenders". טעמם המובחר של סוגי הוויסקי אותם רקח ג'ון ווקר, בלטו על רקע משקאות חסרי עידון שהיו נפוצים אז בשוק, והמוניטין של המותג החל לצמוח במהירות.

מאז ועד היום הוויסקי של משפחת ווקר כובש את העולם , סדרת הלייבלים של ג'וני ווקר נמצאת בכל מקום ויודעת להתאים לכל מי שרוצה לשתות וויסקי נפלא בסגנונות שונים ובמגוון מחירים רחב. הוויסקי של ג'וני ווקר הפך לסמל סטטוס בעולם כולו, לחדשנות, לדרך ולהשראה.


במפעל הוויסקי • קרדיט: חיים אייזקוביץ'

ג'וני ווקר הוא הוויסקי הוותיק והמושלם, אבל מהדרי הכשרות, יכולים ליהנות ממנו ללא חששות כשהוא נהנה מהכשרות המהודרת "סטאר קיי".

בימים אלו המותג ג'וני ווקר מציג בשורה אמיתית למהדרין בכשרות. האיכות הבינלאומית מקבלת חותמת כשרות מהודרת ומהיום, תוכלו ליהנות ממגוון לייבלים של ג'וני ווקר בהידור הכשרות של ועד הכשרות "סטאר קיי": ג'וני ווקר רד לייבל, ג'וני ווקר בלק לייבל, ג'וני ווקר גרין, ג'וני ווקר 18 ומבחר מוצרים נוספים.

הרב אהרון חסקל, יו"ר מערך הכשרות 'סטאר קיי' בישראל ובאירופה, מרחיב על נושא הכשרות: "מבחינת הכשרות מדובר בפרויקט ייחודי מאד, במשך שנים היה מקובל לשתות משקאות אלכוהול ללא חותמת כשרות, זו תיאוריה שהתקבלה בקרב כלל ציבור שומרי הכשרות. היה חוסר מודעות לכך שבחלק מהמזקקות ישנן בעיות כשרותיות.

הבשורה הייחודית של מערכת הכשרות סטאר קיי היא הפיקוח ההדוק על תהליך הייצור במזקקות, ויסקי ג'וני ווקר  מיוצר ב-42 מזקקות ברחבי סקוטלנד, ואנו מפקחים על כל שלבי היצור בכל אתרי הייצור כולל במפעל ערבוב הבלנד, במפעל ייצור החביות ובכל אתרי הבקבוק , על מנת לאפשר לציבור המהדרין לשתות משקאות אלכוהול משובחים כשרים למהדרין ללא חשש ופקפוק".

מערך הכשרות "סטאר קיי" ניסיון של עשרות שנים במתן כשרות בעולם היין והוויסקי. כל התהליך מפוקח באופן הדוק תחת עינו הפקוחה של הגאון רבי משה היינעמאן שליט"א מגדולי הפוסקים בארצות הברית, תלמידם הנאמן של מרן הגר"מ פיינשטין זצ"ל ומרן הגר"א קוטלר זצ"ל.

הגושפנקא הרשמית של ועד כשרות מוביל, מאפשרת לכם להמשיך את מסורת הוויסקי המושלם מבית ג'וני ווקר, מהיום עם פיקוח הלכתי צמוד.

 

וויסקי גוני ווקר סטאר קיי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד