כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

'פעילי השלום' זורקים רימונים • תיעוד

דובר צה"ל ממשיך להתקיף: וידאו שנתפס על ספינת המשט 'מאבי מרמרה' חושף: ספינות חיל הים ספגו רימוני הלם מפעילי השלום • החיילים הותקפו בשלשלאות ברזל • וידאו מהאירועים

'פעילי השלום' זורקים רימונים  • תיעוד

וידאו מיוחד שנתפס על ספינת המשט לעזה, "מאבי מרמרה", מציג מקרוב כיצד הפעילים על סיפונה של תוקפים בברוטאליות את לוחמי השייטת. בין השאר, משתמשים הפעילים ברימון הלם ובמקלות. בין השאר, משתמשים הפעילים ברימון הלם ובמקלות.

אתמול (שלישי) נחשף בישיבת הקבינט הביטחוני כי על סיפונה של ספינת המשט לעזה, "מאבי מרמרה", הייתה קבוצה של כ-40 בני אדם ללא תעודות זיהוי, שכירי-חרב המשתייכים לארגון הטרור אל-קאעידה.

עפ"י המידע שנמסר בישיבה, המחבלים עטו לגופם שכפ"צים קרמיים ונשאו עליהם אמצעים לראיית לילה, כמו גם חבילה של כסף במזומן. ברשותם נתפסו כלי נשק קר ואולי אף חם. בעוד המפגינים האזרחיים נשלחו אל הסיפון התחתון בעד ההשתלטות של לוחמי השייטת, הקבוצה התחלקה לחוליות ונותרה על הסיפון העליון – כדי לתקוף את לוחמי השייטת.

בהודעת הסיכום של ישיבת הקבינט נמסר כי הגבלת כניסת האוניות לעזה הינה פעולה של הגנה עצמית. הקבינט הטיל את האחריות המלאה לאירוע על הגורמים שנקטו בפעילות האלימה שסיכנה באופן מוחשי את חייהם של חיילי צה"ל וכן הביע הערכה על תפקוד צה"ל בפעולה. הדיון בנושא יימשך גם מחר.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}