כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

גפני לברקת: תן להם את הכיתות

יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני לראש העיר ירושלים ניר ברקת: "יש להעמיד את מבנה בית הספר ברמות א' לטובת 1700 תלמידי השכונה הסובלים ממצוקה בלתי אנושית"

יש לכם כיתות עבורם? ילדי הת"ת
יש לכם כיתות עבורם? ילדי הת"ת

יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני מתערב בנושא מצוקתם של מאות ילדי החינוך החרדי ברמות א' בירושלים, וקורא, במכתב דחוף ששיגר לראש העיר ירושלים ניר ברקת, להתערב באופן מיידי בבדיקת הנושא והעמדת המבנה לרשות התלמידים תושבי השכונה "הסובלים ממצוקה בלתי אנושית", כהגדרתו.

ח"כ גפני מציין במכתבו, כי בשכונת רמות א' אמורים ללמוד בחינוך היסודי-חרדי כ-1700 תלמידים בשנה הקרובה. "התלמידים לומדים כיום בבניין בן 16 כיתות ועוד 8 כיתות במבנה נוסף, אשר בחלקו האחר לומדים תלמידי החינוך הממלכתי דתי. לאחרונה החליט משרד החינוך לסגור את ביה"ס הממ"ד עקב ירידה חדה במספר התלמידים, ומן הדין ראוי להעמיד את מבנה ביה"ס לצורך לימודי התלמידים החרדים, תושבי השכונה, המצויים במצוקה פיזית בלתי מתקבלת על הדעת".

ח"כ גפני מציין כי פגש יחד עם ח"כ אורי מקלב את ועד ההורים ונחשף למצוקתם המתמשכת\ הזועקת לשמים. "אודה על בדיקתך וטיפולך המסור והדחוף להעמדת בניין זה לרשות התלמידים תושבי השכונה, הסובלים ממצוקה בלתי אנושית ובלתי הגיונית, וזקוקים למבנה זה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}