כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

"תפסוק שהמשיח צריך לבוא!" • וידאו נדיר

במסגרת מסכת הקשרים העניפה של הגר"מ אליהו זצ"ל עם גדולי ישראל, בלט הקשר הנפשי, העמוק והמיוחד, שחלק עם כ"ק אדמו"ר מליובאוויטש זי"ע • סקירה מיוחדת, תמונות, ווידאו נדיר ממפגשם השמימי

הרב מרדכי אליהו אצל הרבי מליובאוויטש
הרב מרדכי אליהו אצל הרבי מליובאוויטש

במסגרת מסכת הקשרים העניפה של הגאון רבי מרדכי אליהו זצ"ל עם גדולי ישראל, בלט קשר אחד, נפשי, עמוק ומיוחד, עם כ"ק אדמו"ר מליובאוויטש זי"ע.

הקשר בין השנים היה מופלא ושמיימי, משני הצדדים. האדמו"ר מצידו קרב את הגר"מ אליהו זצ"ל וקיבלו מספר פעמים ל'יחידות', גם בתקופות בהן חדל מנוהג זה. היחידויות הזכורות היו בחודש אייר תשמ"ט עם הגר"א שפירא זצ"ל ובשנת תשנ"ב, זמן קצר לפני שהרבי לקה בשבץ.

במהלך המפגש עם הרבי בתשנ"ב, התבטא הרבי באופן נדיר כלפי הגר"מ אליהו: "יהי רצון שתיכף ומיד תהיה הגאולה השלימה ואזי אבקר אצל כבודו, בהיכל קדשו בארץ הקודש". הגר"מ אליהו הרים את שתי ידיו בהתרגשות והכריז: "ברוך הבא, ברוך הבא בשם ה', זו בשורה גדולה ושמחה גדולה".

הגר"מ אליהו מצידו העריץ הערצה גלויה את הרבי, כתביו ותורתו. הוא השתתף בכל הכנסים, העצרות וההתוועדויות של חסידות חב"ד אליהם הוזמן, נשא דברים נלהבים, בהם תיאר את מנהיגותו של הרבי במילים נדירות ונשגבות.

בין היתר השתתף הגר"מ אליהו באירועי סיום הרמב"ם, בר המצווה של כולל חב"ד, כינוסי חג הגאולה והתוועדויות בזמנים שונים.

מערכת 'בחדרי חרדים' מגישה קטע וידאו נדיר, בו נראה הגר"מ אליהו אצל הרבי ביחידות.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}