ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024

"העלות הנמוכה שווה לכל נפש"

סוכן הביטוח עמירם שור מסביר למה כל-כך חשוב לעשות ביטוח תאונות אישיות, מה למעשה הביטוח מכסה ובאילו מקרים ניתן להפעיל את הביטוח

"העלות הנמוכה שווה לכל נפש"

"יש הרבה אי הבנה ואי ודאות לגבי ביטוח תאונות אישיות, למרות שאלפי אנשים נפגעים בשבוע בתאונות אישיות ברמה כזו או אחרת, בבית או בעבודה", מסביר עמירם שור, סוכן ביטוח של חברת מגדל. ניסינו להבין ממנו מה בעצם המשמעות של ביטוח תאונות אישיות? מה הוא מכסה? למי הוא מתאים ולמה כל-כך משתלם לעשות אותו?

"תאונות אישיות זו אותה משבצת שבעצם אין לה פתרון לא ברמה של הביטוחים האישיים ולא ברמה של הביטוחים העסקיים", אומר עמירם. "הוא בא בעצם לתת פתרון לאותה סוגיה שהביטוחים האישיים לא היה בידם פתרון ולו בשל תקופת אכשרה. למשל, מי שיש לו בביטוח פרק של אבדן כושר עבודה – יצטרך תקופת אכשרה של שלושה חודשים. לעומת זאת, בביטוח תאונות אישיות, לצורך הדוגמא אם מבוטח שבר חלילה יד או רגל, ולא יהיה זכאי בגין אובדן כושר עבודה, הפתרון של ביטוח תאונות אישיות הוא אידיאלי עבורו. באותו רגע הוא זכאי לקבלת הפיצוי על עצם האירוע", מסביר עמירם.

"אפילו אם אתה נוסע ברכב - ביטוח תאונות אישיות יכול מאוד לעזור", טוען עמירם. "ביטוח החובה ברכב שלכאורה מכסה אותך ואת הנוסעים איתך, בעצם לא מכסה כל אירוע תאונתי ברכב. דוגמא מאוד שכיחה שאני יכול לתת: נניח אירוע תאונתי שהרכב לא היה בתנועה, אלא בחניה, אם נסגרה עלי הדלת על היד – במקרה כזה נוצר מצב שלמרות שיש כיסוי ביטוח חובה לא יהיה כיסוי ביטוחי לתאונה זו. זהו פתרון שימנע מהמבוטח להישאר עם כיסוי ביטוחי".

עמירם מחדד את ההבדל שבין ביטוח תאונות אישיות לביטוחים הפרטיים: "אחת הבעיות שלנו שבפוליסות פרטיות, למרות שמבוטח ממוצע קנה כיסוי רחב כמו נכות מתאונה או אבדן כושר עבודה, בשל תקופת המתנה ובשל הגדרות פרקי הנכות מתאונה, עלול להיווצר מצב שהמבוטח לא יהיה זכאי לפיצוי, למרות שנגרמה לו חבלה גופנית כמו שבר בגפיים וכדומה" הוא מסביר. "חשוב לי מאוד לציין כי הכיסוי של ביטוח תאונות אישיות מכסה גם אירועים בגין כוויות, תשלום חד פעמי סיעודי, אשפוז בבית חולים בגין אירוע תאונתי ועוד ועוד".

"עקב העלות הנמוכה של הכיסוי הביטוחי - ביטוח תאונות אישיות שווה לכל נפש" אומר עמירם. "השאלות שבגינן המבוטח צריך לענות על מנת להצטרף לביטוח הן 3 שאלות בלבד, מה שהופך את ההצטרפות לביטוח גם פשוטה הרבה יותר". לכן, ממשיך עמירם, "כמעט כל אחד יכול בעצם להצטרף", הוא עונה.


לקבלת מידע נוסף על ביטוח תאונות אישיות כנס לאתר חברת מגדל – לחץ כאן

לקבלת הצעת מחיר לביטוח תאונות אישיות מחברת מגדל – לחץ כאן
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד