כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

'בוש לך, שעיה' - אתר נגד שעיה בוימלגרין

עוד צרה על ראשו של שעיה בוימלגרין: דיירים בפרוייקט יוקרה שהקים השיקו אתר אינטרנט שמטרתו להביכו. לטענתם: יש דליפות מים בכמעט ממחצית 173 הדירות בפרויקט, סדקים בקירות, בעיות באוורור וחוטים חשופים

עוד תביעה. בוימלגרין
עוד תביעה. בוימלגרין

עוד צרה על ראשו של איש העסקים שעיה בוימלגרין: הדיירים בפרוייקט ניוזווק של איש העסקים שעיה בוימלגרין השיקו אתר אינטרנט שמטרתו להביך את בוימלגרין, בשל מה שהם מכנים בניה רעועה, אשר הותירה את בניין המגורים היוקרתי, הממוקם בברוקלין, עם ליקויים רבים.

כתובת אתר האינטרנט ובאתר קוראים הדיירים ל"צדק לקורבנותיו של בוימלגרין".

באתר - שכתובתו היא shameonshaya.org (בתרגום: בוש לך שעיה), נכתב באנגלית, עברית ורוסית: "בנייננו נבנה על-ידי שעיה בוימלגרין כמתחם דיור יוקרתי שאיכלוסו החל בחודש יוני 2002. אנו נמצאים כרגע בהליך משפטי נגד שעיה בשל פגמים משמעותיים בבניה. מטרתנו היא להגיע להסדר אשר יבטיח לבעלי הדירות פיצוי הולם על תיקון פגמי הבניה החמורים", נכתב באתר.

לטענת הדיירים, התגלו דליפות מים בכמעט ממחצית 173 הדירות בפרויקט. בנוסף התלוננו הדיירים על סדקים בקירות, בעיות באוורור ובמיזוג וחוטים חשופים. "שעיה צריך לקחת אחריות על מה שהוא עשה פה", אומרים מקימי האתר.

הדיירים התחילו פרוייקט שיקום בשווי 7 מיליון דולר לתיקון הבניין. הדיירים תובעים מבוימלגרין 10 מיליון דולר. התביעה, שהוגשה בשנת 2007, עדיין נמצאת בהליכים.

בוימלגרין נמנע בחודשים האחרונים מלבקר בישראל, מחשש שיוצא נגדו צו עיכוב יציאה מהארץ על-ידי נושים.

קישורים:
האתר שהוקם על ידי הדיירים
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}