כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

כשאין חן: המשפט לא ידחה

משפטו של אליאור חן נפתח לפני מספר חודשים • פרקליטו של חן, עו"ד אריאל עטרי, ביקש לדחות את שלב ההוכחות, אך בקשתו נדחתה על ידי בית המשפט • השופטת: "זאת פרשה מזוויעה ובלתי נתפסת"

אליאור חן מובל למעצר בנתב"ג
אליאור חן מובל למעצר בנתב"ג

בית המשפט המחוזי בירושלים דחה היום (ב') את בקשת פרקליטו של אליאור חן החשוד בהתעללות ילדיו וילדי חסידיו, לפיו שלב ההוכחות במשפט יידחה במספר חודשים.

בתוך כך, החליט פרקליטו של חן עו"ד אריאל עטרי, כי בשלב זה הוא לא יחקור את מ', אמם של ילדיו של חן שעברו התעללות קשה מצד אביהם ובעזרתה.

לאחר פסיקת השופט כי שלב ההוכחות לא יידחו אלא יתחילו כבר בשבועות הקרובים אמר חן כי "מדברים פה בדיני נפשות, אחרי שראיתי שחומר החקירה מצטבר וגודל, אני חושב שההשלכות האלה שעלולות להגיע מהמצב הקיים, הן חס וחלילה יחולו על מצפונו של בית המשפט".

אליאור חן התייחס למצבו והאשים בדבריו הקצרים את התקשורת "בית המשפט יודע את האילוץ שאני נמצא בו, אני מוכפש בתקשורת ובכל העולם, יש לי המון מה לשאול את מ', אך בנסיבות הקיימות שאני נמצא בהן אני לא אשאל אותן".

לפני כשבועיים בית המשפט האשים ארבעה מחסידיו של חן החשודים גם הם בהתעללות, אז אמרה השופטת בפסיקתה כי "זאת פרשה מזוויעה ובלתי נתפסת".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}