כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

אחרי אנגליה: אוסטרליה תגרש דיפלומט ישראלי

שר החוץ האוסטרלי הודיע: הממשלה הורתה על גירוש בכיר משגרירות ישראל בקנברה בשל שימושה של ישראל בדרכונים אוסטרלים, בעת חיסולו לכאורה של אל מבחוח. "אין ספק שישראל מעורבת בזיוף הדרכונים"

אחרי אנגליה:  אוסטרליה תגרש דיפלומט ישראלי
רויטרס

ממשלת אוסטרליה הודיעה היום (ב) כי הורתה על גירושו של דיפלומט ישראלי על רקע שימושה לכאורה של ישראל בארבעה דרכונים אוסטרלים, במהלך מבצע חיסולו של בכיר חמאס, מחמוד אל מבחוח בדובאי בינואר.

שר החוץ האוסטרלי סטפן סמית' אמר, כי החקירות שביצעה ארצו לא השאירו מקום לספק בנוגע למעורבות של המוסד בזיוף ארבעת הדרכונים האוסטרלים ששימשו את החשודים בחיסולו של מבחוח. סמית' הוסיף כי שיתוף הפעולה המודיעיני עם המוסד ייפסק.

"חקירות אלה לא הותירו בידי הממשלה שום ספק בנוגע לאחריותה של ישראל על הניצול לרעה והזיוף של הדרכונים", אמר סמית' לפרלמנט האוסטרלי. והוסיף: "אף ממשלה לא תוכל לסבול ניצול לרעה זה בדרכונים של ארצה, במיוחד של ממשלה זרה. "זהו לא משהו שאתה מצפה לו ממדינה אשר עימה יש לנו יחסים כה קרובים ידידותיים ותומכים".

בחודש מרץ הודיע שר החוץ הבריטי, כי בריטניה רואה בישראל אחראית לזיוף הדרכונים הבריטיים בפרשת חיסול מחמוד אל מבחוח, ואישר כי דיפלומט ישראלי יגורש מבריטניה בעקבות כך.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}