כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

שבבניק, סכין: בן 15 דקר אברך במצח

תושביה החרדים של שכונת יפה נוף בבית שמש סובלים מאלימות מילולית ופיזית מצד נערי שוליים המתגוררים בשכונה • השבת זה נגמר בדקירה של אברך • התוקף נעצר • כל הפרטים

שבבניק, סכין: בן 15 דקר אברך במצח

מזה מספר חודשים סובלים תושביה החרדים של שכונת יפה נוף בבית שמש מאלימות מילולית ופיזית מצד נערי השוליים המתגוררים בשכונה, אבל השבת נרשמה עלית מדרגה באלימות: זה נגמר בדקירה של אחד מאברכי השכונה.

אברכי חסידות גור שיצאו בליל שבת מבית המדרש בשכונת יפה נוף בבית שמש, התקבלו - כמידי שבת בשבועות האחרונים - במטר של אבנים שהשליכו לעברם נערי השוליים שעמדו בסמוך. כשראו האחרונים כי אין תגובה מצד החסידים, החליטו שלושה צעירים לגשת אל אחד האברכים. הם התנפלו עליו ואחד מהם, בן 15, שלף סכין ודקר אותו במצחו.

אברימי קאף, חובש בארגון 'איחוד הצלה' ויו"ר ארגון 'עזרת אחים' מספר לאתר 'בחדרי חרדים' את אשר אירע:"קיבלתי קריאה במוקד על אברך פצוע כתוצאה מדקירה. הגעתי יחד עם מספר חובשים למקום, והגשנו לאברך עזרה ראשונה. לאחר מכן הוא פונה עם הטנדר של הארגון שלי לקופ"ח, שם נאלצו לתפור את איזור הדקירה, שהיה עמוק מספיק כדי לאבד הרבה דם".

המשטרה התעדכנה מיידית באירוע ושוטרים יצאו לתור אחר הדוקר וחבריו. לאחר שעות של חיפושים הוא אותר בביתו. נכון לשעה זו הוא עצור במשטרה.

האברך הגיע בשבת בבוקר לבית המדרש, כשהוא חבוש בראשו, עלה לתורה ובירך ברכת 'הגומל'.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}