כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

החטופה התנגדה, הערבי דקר • הבעל מדבר

ערבי נכנס לרכב בו ישבו אם חרדית ותינוקה בן ה-11 חודשים - ופתח בנסיעה • כשהאם ניסתה להתנגד, הוא דקר אותה • האם ברחה תוך כדי נסיעה, והערבי התנגש בעץ • הבעל-האב משחזר את הדרמה

החטופה התנגדה, הערבי דקר • הבעל מדבר

הערבי נכנס לרכב, התניע, ופתח בדהרה, כשהאם החרדית ובנה בן ה-11 חודשים בפנים. כשהאשה ניסתה להתנגד באמצעות הסטת ההגה, הוא שלף סכין ודקר אותה בידה. בסוף, היא ברחה עם התינוק תוך כדי נסיעה - והערבי התנגש בעץ.

המקרה הזה יכול היה להסתיים אחרת, אלמלא, נס גלוי משמים, והרבה תושייה שגילתה הנחטפת ואימה: אם חרדית ובנה, בן 11 חודשים, נחטפו היום (חמישי) ברכב מסוג טרנזיט סמוך לכפר חיזמה, הנמצא בסמיכות לשכונה החרדית 'נווה יעקב'.

בני המשפחה הגיעו אל המקום, בכדי לתקן את אחד מפנסי התאורה ברכב, כשבפנים יושבת הסבתא, הבת והנכד בן ה-11 חודשים.

לאחר התיקון, יצאה הסבתא מן הרכב, בכדי לתדלקו בתחנת הדלק הקרובה. ואז, הופיע ערבי במפתיע ערבי פלשתיני תושב הכפר.

הוא נכנס אל תוך הרכב, תוך כדי שהוא משתיק את האם ובנה הפעוט ופותח בנסיעה מהירה.

יעקב אברמס, תושב שכונת נווה יעקב בירושלים, בעלה של האישה שנחטפה ואביו של התינוק שנחטף יחד עם אימו, משחזר בשיחה מיוחדת עם כתב 'בחדרי חרדים', יעקב מן, את פרטי המקרה.

"כשהערבי החל בנסיעה מהירה אל מחוץ לכפר, אשתי החלה בצעקות שיפסיק את הנסיעה מיד. אך הוא השתיק אותה, ואיים עליה במשך כל זמן אותה נסיעה.

"במקביל, האמא של אשתי החלה בנסיעה מהירה עם רכבו של אחד מעובדי התחנה, ודלקה אחרי רכב הטרנזיט.

"אשתי, שראתה כי אין מנוס, החליטה לנסות להזיז את ההגה ,כדי שהערבי יילחץ ויפסיק את הנהיגה. אך הערבי, שהיה תחת לחץ מהצעקות של אשתי ומהרדיפה אחריו, החליט להוציא סכין ולדקור אותה בידה.

"בשלב הזה, החליטה אשתי לברוח. היא לקחה את הילד לידיה, יחד עם המסמכים החשובים שהיו ברכב, וקפצה ממנו באמצע הנסיעה" מספר יעקב.

הערבי החוטף נשאר לבדו ברכב, כשבמקביל מתקשרת האם אל בעלה, יעקב, שיבוא לכביש המוביל לכפר חיזמא. אמה של האם המשיכה במנוסה אחרי הערבי, עד שהוא איבד את השליטה ונתקע במעקה הבטיחות של הכביש.

הערבים שרדפו אחריו הכו אותו בחוזקה. לאחר דקות ספורות הגיעו למקום רכבי משטרה של הרשות הפלשתינאית ועצרו את החוטף הערבי. נכון לשעה זו מסרבת המשטרה הפלסטינית להסגירו למשטרת ישראל.

במקביל, התקשרה האם במהרה לבעלה וסיפרה לו את המקרה ואף את מיקומה כדי שיבוא לאסוף אותה ואת בנה.

בניסי ניסים, האם ובנה נמצאים בריאים ושלמים כשהאם סובלת מחתך קטן בידה מדקירת הערבי במהלך אותה נסיעה. המשטרה תמשיך לחקור את המקרה ולבקש את מעצרו של החוטף הערבי.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}