כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

מיקי לפיד ומלחמתו בבד"ץ 'העדה' • כל הפרטים

בבד"ץ 'העדה החרדית' הסתובבו בימים האחרונים עם השאלה: מי עומד מאחורי קמפיין ההחרמה נגדם המופץ ברשת? את התשובה הם יכלו לקבל אתמול, כאשר מיקי לפיד הופיע בתוכניתם של לונדון וקרישנבאום בערוץ 10

"העיתוי הנכון להצלחה". סמלי כשרות
"העיתוי הנכון להצלחה". סמלי כשרות

בבד"ץ 'העדה החרדית' הסתובבו בימים האחרונים עם השאלה: מי עומד מאחורי קמפיין ההחרמה המופץ ברשת נגד ועד הכשרות?

אפקט ברנע: מי מתנכל לבד"ץ?

את התשובה הם יכלו לקבל אתמול, כאשר מיקי לפיד הופיע בתוכניתם של לונדון וקרישנבאום בערוץ 10, שם הסביר מה הניע אותו לשגר מייל על החרם וסיפר על המשך המאבק.

במכתב, שהופץ בשבוע האחרון, מסביר לפיד כי מההון הרב שמרוויחים אנשי בד"ץ 'העדה' מהמוצרים להם הם מעניקים הכשר - הם מממנים את ההפגנות והמאבקים כנגד המדינה, ולכן חובה להחרים את המוצרים עליהם מופיעה חותמת בד"ץ 'העדה'.

לפיד כבר חתום על אחד מהמאבקים האזרחיים שהצליחו בישראל: הוא היה אחראי לתנועה שנלחמה לבניית גדר ההפרדה. לטענתו, המאבק בגדר ההפרדה הצליח, כי "העיתוי היה נכון, אני חושב כי גם כאן העיתוי הוא מאוד נכון ויש הרבה סיכויים להצלחה", הסביר לפיד.

לפיד: "זאת קבוצה שמחרימה אותי, המדינה שלי, הצבא שלי וששורפים את הדגל שלי כשאני עומד בדומיה לזכר חברי שנהרגו במלחמות". לפיד מבהיר כי אין כל גוף רשמי העומד מאחורי המאבק, אלא מדובר במאבק אישי שכמה ידידים הצטרפו אליו באמצע הדרך.

לפני מספר ימים התנצל העיתונאי נחום ברנע על דברים שכתב נגד בד"ץ 'העדה החרדית', ואמר כי ההכללה הייתה מיותרת ולא באמת מדובר בכל הציבור החרדי אלא במיעוט קטן.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}