כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

הרב אליהו יורה לכל הכיוונים

לאחר שהרב שמואל אליהו תקף חזיתית את יו" ארגון 'אתרא קדישא', הרב דוד שמידל והאשים אותו בשקרים, הוא מפרסם טור בעיתון בשבע בו הוא תוקף את הגר"ע יוסף • ש"ס: אל תען כסיל כאיוולתו

הרב עובדיה לא יודע את מי הוא שולח. הרב שמואל אליהו
הרב עובדיה לא יודע את מי הוא שולח. הרב שמואל אליהו

רבה של צפת, הרב שמואל אליהו עולה בפעם השנייה מזה יומיים לכותרות. בטור שמתפרסם בעיתון 'בשבע' הוא תוקף בצורה חסרת תקדים את מרן הגר"ע יוסף ואומר כי הוא כלל לא יודע מי הם הנציגים אשר נשלחים למועצות הדתיות.

הרב שמואל אליהו תוקף את הגר"ע ואת סייעת ש"ס וכותב כי "ברוב המקומות שבהם נבחרו מועמדים חרדיים נקנו נציגי הציונות הדתית בנזיד עדשים. לקחו אותם לרב עובדיה ש'יכפכף' אותם בכמה סטירות על הלחי ויאמר להם: "תבחרו בפלוני. הוא טוב, תלמיד חכם וירא שמים". הם שוכחים שהרב עובדיה עצמו לא מכיר את המועמד הש"סי. נציגי המפלגה דחפו אותו לרב והוא אומר לנציגי הציונות הוא תוקף את הגר"ע יוסףלתמוך בו. למה? כי הוא משלנו".

בעקבות דבריו של הרב אליהו, בש"ס זועמים על הדברים ומחליטים בנתיים שלא להגיב בצורה רשמית. אולם הגר"מ מאיה אמר הערב בתגובה לדברים שנכתבו: "דבריו של הרב אליהו אינם ראויים לתגובה. 'אל תען כסיל כאיוולתו'".

בתוך כך, החליט הבוקר (ב') הרב אליהו בראיון לאחת מתחנות הרדיו לתקוף את יו"ר אתרא קדישא הרב שמידל על החלטת ההפגנות על רקע פינוי הקברים בפרשת ברזילי, הרב אליהו אמר בראיון כי ההלכה מתירה מפורשות לפנות קברים, "...בשם מי אתה הולך להפגין? אז שמידל אמר.." תקף הרב.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}