כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

למרות ההבטחות" עובדי המועצה הדתית בי-ם לא קיבלו משכורות • חשיפה

החג בא, הכסף לא: עובדי המועצה הדתית בעיריית ירושלים יישבתו עד יום ראשון, במחאה על אי תשלום משכורותיהם, כשרבים מהם טוענים: "אין לנו כסף לקנות מוצרים לחג"

יקבלו משכורות לחג. תמונת אילסטורציה
יקבלו משכורות לחג. תמונת אילסטורציה

עובדי המועצה הדתית בעיריית ירושלים יישבתו עד יום ראשון, במחאה על אי תשלום משכורותיהם, כשרבים מהם טוענים: "אין לנו כסף לקנות מוצרים לחג".

לפני 10 ימים נחשף כאן באתר 'בחדרי חרדים' חששם של עובדי המועצה הדתית בעיריית ירושלים, כי לא יקבלו את משכורתם בחודש הנוכחי. מסתבר שלמרות אישור תקציב של 6 מיליון שקלים המגיע ממשרד האוצר לעיריית ירושלים העובדים לא קיבלו את כספם.

במועצה לא מבינים מדוע המשכורות לא מגיעים אליהם אחרי אישור התקציב באוצר, אך מתברר כי בעירייה ובמשרד לשירותי דת חלוקים בדבר גובה ההשתתפות של העירייה בתקציב המועצה.

מנגד, במשרד לשירותי דת אומרים, כי דאגו לאשר את התקציב לעירייה, וכי האשמה מוטלת רק על אנשי העירייה שמתעניינים רק בסוגיית מינוי הרבניים הראשיים לעיר.

לפני כעשרה ימים אמר סגן שר האוצר, יצחק כהן: "בשם משרד האוצר אני מתחייב שמהלילה (ד') תוך 3 ימים התקציב שהובטח מטעם משרד האוצר יועבר ישירות לעיריית ירושלים" - אך מסתבר כי עד עכשיו התקציב לא הגיע ממשית לידי העירייה.

לשכת שר הפנים, יו"ר ש"ס, אלי ישי הודיעה אמש (א') כי אכן התקציב אושר, אך הם נתקלו בבעיות טכניות בהעברת הכספים וכבר בימים הקרובים תושלם העברה.

העובדים במועצה אומרים כי השביתה לא תבוטל עד שהם יקבלו את משכורתיהם, היות וזאת לא הפעם הראשונה כי הם נתקלים בבעיות תשלום.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}