כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

"חקרו אותי על 'בחדרי חרדים'" • בלעדי

יהושע פולק חזר אתמול לגזברות עיריית ביתר כשהוא שמח וטוב לב, ומשאיר הרחק מאחוריו את פרשיית הולילנד • למקורביו הוא אמר: "חקרו אותי על ראיונות שהענקתי לתקשורת, ראיתי מייד שזה לא רציני"

כל החבר'ה. תמונת ארכיון
כל החבר'ה. תמונת ארכיון

נראה שההסתה האנטי-חרדית, הצליחה לדחוק את 'פרשיית הולילנד' מהכותרות. מה שהתחיל בדברי השופט אבי היימן: "אחת מפרשיות השחיתות הגדולות שידעה המדינה", הולך ומתברר כפרשייה שתיגמר בקול ענות חלושה. 'ההר הוליד עכבר', אתם אמרתם.

מצעד הנחקרים והעצורים שוחררו לבתיהם, ולאחר מעצר בית שלא ארך זמן רב, חזרו לשגרת חיים הכוללת בעיקר פעילות לטובת הציבור. את החוויות מבית המעצר מספרים העצורים בפעם המי יודע כמה. בכל אירוע חברתי בו הם משתתפים, מתאספים סביבם אין ספור בני תשחורת שמנסים ללקט מעט אבק כוכבים, ולקבל מושגים על המטראז' בחדרי המעצר האפלים.

העצורים לא מתעייפים מלספר שוב ושוב את הסיפור. לתאר את החוקרים הקשוחים, את השאלות ההזויות, ואת השבת שעברה עליהם בלי לשהות במחיצת חלות ויזניץ' מהבילות.

אתמול קיימה עיריית ביתר ישיבה מיוחדת, לרגל חזרתו של הגזבר המסור, יהושע פולק. פולק שהגיע כשחיוך מרוח על שפתיו. אלא שדבר אחד הוא למד, במהלך ימי החקירות: להפחית את ההתבטאויות לכלי התקשורת.

הימים שלפני המעצר המתוקשר הפכו את פולק לאייקון תקשורתי. הוא פטפט את עצמו לדעת, התראיין לכל כלי תקשורת, והצהיר: אין לי שום קשר לפרשה. לא הייתי באותו זמן.

מתברר כי מי שקרא את הדברים בעיון רב, היו חוקרי המשטרה. במהלך החקירות הציגו בפני פולק קטעי ראיונות מ'בחדרי חרדים', ושאלו אותו על כל ציטטה שהובאה בשמו.

פולק אמר למקורביו, כי העובדה שהחוקרים ביססו את רוב החקירות על קטעי העיתונות הוכיחה לו כי אין להם שום דבר ממשי ביד, והחקירה נשענת על ספקולציות ורסיסי שמועות בלתי מבוססות. "ברגע ששלפו לי דברים מהתקשורת הבנתי שזה שטויות".

כאמור, אתמול, חזר פולק לראשונה לעיריית ביתר, שם נערכה ישיבה בה הוחלט 'להחזיר' אותו לתפקיד גזבר העיר. בישיבה החגיגית, חזרו פולק ורובינשטיין לאכילת ההרינגים האהובים, והסתחבקו כאילו לא ראה אף אחד מהם ניידת משטרה בשבועות האחרונים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}