כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

אפקט ברנע: מי מתנכל לבד"ץ? • תעלומה

לא מכבר טען נחום ברנע בטורו, כי המימון להפגנות בירושלים מגיע ממערכת הכשרות של העדה החרדית, ורמז כי יש לשקול את החרמת המוצרים • אלמוני לקח את ההצעה ברצינות, ומארגן מסע נגד הכשרות

בדקו את הלוגו המתנוסס על המוצרים.
בדקו את הלוגו המתנוסס על המוצרים.



מי מנסה להתנכל לבד"ץ העדה החרדית? זוהי שאלת השאלות ששואלים רבים בימים האחרונים. בעדה החרדית היו גם מוכנים לשלם כסף רב כדי שמישהו ייתן על כך תשובה.

אלמוני שמתחזה לאדם חרדי החליט לפתוח חשבון מייל ולהפיץ את מסע השכנוע האישי שלו נגד מערכת הכשרות של העדה החרדית בטענה כי היא עושה עוול לתושבי ירושלים בהפגנות הנערכות בימים האחרונים.

"כמה מכירים את הלוגו הזה (לוגו הכשרות)?, זוהי חותמת הכשרות של העדה החרדית. תמצאו אותה על עשרות מוצרים במקרר ובארון המטבח שבביתכם, אני מאמין שלרובכם הלוגו הזה הוא חסר ערך, אבל הוא שווה הרבה כסף לקבוצת אנשים שאנחנו לא ממש אוהבים", כותב האלמוני.

אותו אלמוני יוצא במכתבו לפעולה נגד העדה החרדית. "בואו נחרים את המוצרים שבהשגחת העדה החרדית. בוא נראה להם שבכחותינו להגביל את פעילותה. היא אותה אחת שמממנת את ההפגנות נגד 'קרתא' ו'ברזילי'.

"אז הנה הצעה לפעולה", ניגש מפיץ המייל להצעתו. "מהיום אנחנו בוחנים את חותמת הכשרות על כל מוצר שאנחנו קונים. לא קונים מוצרים עם הלוגו הזה".

כעת הוא מבקש: "העבירו את המכתב לרשימת התפוצה שלכם. הפנייה הזאת יכולה להגיע בתוך שבוע למאות אלפים. אם רק מחציתם ייענו לקריאה - עשינו את העבודה.

כזכור, לפני כשבועיים כתב העיתונאי נחום ברנע בטורו הפופלארי ב'ידיעות', שהמימון להפגנות, מקורו במיליונים שמגלגלת מערכת הכשרות של העדה החרדית. בטורו הוא רמז, שאם רמת הצריכה של מוצרי העדה החרדית תרד - גם המשאבים לקיום ההפגנות ידעך.

בעדה החרדית טוענים כי כל אין קשר בין הכשרות לההפגנות המתקיימות. "אלו שני עולמות שונים" אומר גורם בכשרות של העדה החרדית.

"גם אם כמה בודדים לא יקנו את המוצרים של בד"ץ העדה החרדית לא יירד הביקוש הגדול שקיים היום", מוסיפים במערכת הכשרות היוקרתית של העדה החרדית.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 36 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}