כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

רכסים: המועצה החרדית היחידה בארץ שזכתה בפרס ניהול תקין

הפרס הוענק ל-84 רשויות מתוך 256 בארץ על-ידי שר הפנים אלי ישי ושר האוצר יובל שטייניץ • ראש מועצת רכסים: "הפרס מעיד על מועצה עצמאית וחזקה המסוגלת לספק שירות טוב, תוך כדי שמירה על איזון תקציבי"

 אלי ישי ברכסים. צילום ארכיון
אלי ישי ברכסים. צילום ארכיון

ראש מועצת רכסים, הרב דן כהן, זכה בפרס ניהול תקין לשנת 2009 מטעם משרד הפנים, בטקס חלוקת תעודת ההוקרה שנערך באחרונה בבנייני האומה בירושלים.

84 רשויות מקומיות זכו בפרס ניהול תקין לשנת 2009, מתוך 256 רשויות מקומיות ומועצות אזוריות, וזאת לאחר מספר שנים שלא חולק הפרס, ועתה חודש שוב על ידי שר הפנים, אלי ישי, כאשר כל רשות הזוכה בפרס תקבל מענק בסך מאות אלפי שקלים.

את תעודות ההוקרה חילקו שרי האוצר והפנים, שהדגישו כי מתן הפרס מוכיח על התנהלות כספית נכונה, למרות הקשיים הכלכליים האדירים בהם שרויים הרשויות המקומיות, נוכח קיצוץ תקציבי עמוק, ועל כך הן ראויות להערכה והוקרה.

מועצת רכסים זכתה בפרס ניהול תקין, למרות שהינה המועצה בעלת רמה סוציו-אקונומית 2.

בתעודת ההוקרה שהוענקה לכהן נכתבה הערכה והוקרה "על ניהול אחראי של המערכת הכספית והמנהלית של הרשות המקומית".

ראש המועצה הרב דן כהן אמר לאחר קבלת הפרס: "השנה המשכנו את המדיניות אשר קבעתי בתחילת כהונתי כראש המועצה‮. ‬לפי מדיניות זו המועצה חייבת להתנהל בצורה מקצועית מאוזנת וזה התנאי לשיפורים ההולכים וגוברים‮. ‬פרס זה מעיד על מועצה עצמאית וחזקה המסוגלת לספק שרות הטוב לתושביה תוך כדי שמירה על איזון תקציבי‮. ‬יש להמשיך לשמור על תקציב מאוזן ואחראי תוך הקפדה על מנהל תקין‮. ‬
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}