ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
מרהיב

מרשים: משלוחי המנות הכי מושקעים לפורים

השף חיים בורנשטיין מוכר כמי שהוביל את מהפכת הקולינריה במגזר החרדי • כעת הוא מציע מגוון ענק של מטעמים יוקרתיים ומושקעים לפורים, עם עיצוב מושלם וטעמים נהדרים

מרשים: משלוחי המנות הכי מושקעים לפורים
דג סלמון מעושן צילום: יח"צ

בין אם אתם מעוניינים להפתיע את המשפחה והחברים ובין אם מתחשק לכם השנה להתפנק בארוחה משובחת לרגל חג הפורים, יש לנו כתובת עבורכם.

השף חיים בורנשטיין מציע מגוון מטעמי שף איכותיים, מעוצבים ברמה גבוהה ולא פחות חשוב - טעימים להפליא, שפשוט מתחשק לכם ללקק את האצבעות...

רוצים גם אתם להיות שותפים לחגיגה או לשמוע פרטים נוספים? לחצו כאן>>>


בתפריט מעדני השף ניתן למצוא דג סלמון שלם מעוצב ויוקרתי, פינוק מיוחד של 6 סוגי הרינג בטעמים שונים עם קרקרים, נתחי בקר מעושנים כ 17 שעות בשבבי רוזמרין ודובדבן ועוד שלל מטעמים שיפתיעו אתכם ואת החך שלכם.

את המנות המיוחדות ניתן להזמין במשלוח מיוחד עד הבית.

דווקא השנה כשרבים יאלצו לערוך סעודות פורים מצומצמות בחיק המשפחה, ישנה סיבה טובה לפנק את מכריכם בארוחה משובחת. ראשית כל בשל הכסף שנחסך באירוע עם מעט משתתפים. בדומה לשמחות רבות שנערכות בימים אלו ברוב פאר והדר, גם בקרב משפחות שלא הורגלו לסטנדרטים גבוהים במיוחד. 

שנית, אצל כולנו קיים הרצון להעניק למשפחה שלנו חג עם שמחת פורים אמתית ומלאה בכל טוב.

לאור כך, ההיענות בציבור החרדי בשיאה ורבים מיהרו להזמין כבר מעכשיו את הפינוק המושלם לסעודת חג משובחת או כמשלוח מנות מפנק במיוחד ליקיריהם. 

רוצים גם אתם להיות שותפים לחגיגה או לשמוע פרטים נוספים? לחצו כאן>>>











שף ארוחת שף משלוחי מנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד