כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

פרשת הולילנד: מנכ"ל עיריית בית שמש נעצר

צו איסור פרסום הוטל סביב מה שהוחלט בבית המשפט על המקום בו יימצא בימים הקרובים מנכ"ל עיריית בית שמש, מתי חותה, ששימש מנכ"ל ועדת תכנון במחוז ירושלים, ונחשד במעורבות בפרשת הולילנד

פרשת הולילנד: מנכ"ל עיריית בית שמש נעצר

פרשיית הולילנד רחוקה מלהסתיים. הרחוב החרדי סוער בעקבות חקירות. המעצרים שהתבצעו היו כר נרחב לספקולציות כאלו ואחרות - שלא כולן התבררו כעורבים פורחים.

לפני מספר שעות הגיעה קבוצת שוטרים וחוקרי יאח"ה לבניין העירייה בבית שמש, והחלו לערוך חיפוש בלשכתו של מנכ"ל העירייה, מתי חותה.

לאחר דקות ספורות נלקח המנכ"ל לחקירה, כשהחוקרים מתלווים אליו. צו איסור פרסום הוטל סביב מה שהוחלט לגבי מקום הימצאו של חותה בימים הקרובים.

חותה, המשתייך למגזר הדתי-לאומי, שימש בעבר כיו"ר הוועדה לתכנון ובנייה במחוז ירושלים, ובשל כך עלו נגדו חשדות כי הוא מעורב באישורים ובלקיחת שוחד בפרויקט הולילנד.

גורם בכיר בעיריית בית שמש אומר ל'בחדרי חרדים': "ידענו שיש אפשרות כזאת שחותה ייעצר בימים הקרובים. לא ידענו מתי ואיך זה יקרה. בהחלט הפתיעו אותנו היום".

דובר עיריית בית שמש, מתי רוזנצוויג, אומר בעקבות מעצרו של חותה: "חשוב להדגיש, כי אין כל קשר בין המעצר לעיריית בית שמש. המעצר בוצע בבניין העירייה, כי כאן חותה יושב".

בתוך כך, בתחילת השבוע הוחלט במשטרה להאריך גם את מעצרו של מאיר רבין, בעוד שמונה ימים נוספים - בשל מעורבותו בפרשיות בנייה נוספות, מלבד פרשיית הולילנד.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}