כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

ירושלים חוזרת לבעור: 'ספייס' לא תוחרם

מעצר האברך המואשם בשריפת מחסני 'ספייס' ובתקיפת בעל החנות, עורר את חבריו לצאת להפגנות • בבד"ץ הוחלט שלא להחרים את 'ספייס' • מעצר האברך הוארך • פרוטוקול הדיון בבית המשפט

סיקריקים מפגינים ב'ספייס'
סיקריקים מפגינים ב'ספייס'

מעצרו של האברך אפרים גרינפלד, חסיד ברסלב, שנעצר בסוף השבוע שעבר בנמל התעופה בן גוריון, לאחר שהגיע מחו"ל הוארך היום (ב) בבית המשפט המחוזי בירושלים.

עוד בנושא:
נקמת ספייס: אברך חשוד נעצר בנתב"ג

כזכור, ביום ד' שעבר הגיעו שוטרים ממשטרת ישראל אל שדה התעופה בן גוריון, כדי לעצור את גרינפלד, שחזר מחו"ל, לאחר שלפי החשד הוא השתתף בשריפת מחסן ותכולתו של חנות 'ספייס', חנות המשווקת מוצרי מחשב, הממוקמת בכיכר השבת בשכונת גאולה בירושלים. בנוסף נחשד האברך, בתקיפת בעל החנות ובאיומים נגדו, תוך שיתוף פעולה עם האברך אחר, שנעצר כבר לפני שנתיים.

בשבוע שעבר הוארך מעצרו עד היום. לדיון שהתקיים היום בבית המשפט בבקשת המשטרה להארכת מעצר נוספת הוא הגיע יחד עם פרקליטו, עו"ד יאיר נהוראי. במהלך הדיון ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו בפעם השנייה, עד ליום רביעי, כדי שתוכל לגבש נגדו כתב אישום מסודר.

האברך יואשם, ככל הנראה, בשריפת המחסן, איומים ברצח, תקיפה פיזית ומילולית, ועוד סעיפים נוספים רבים.

בתוך כך, בימים האחרונים מפגינים תושבי שכונת מאה שערים ושורפים פחים ברחובות השכונה ובכיכר השבת בתגובה למעצרו של האברך. גם הערב מתקיימת הפגנה.

במקביל, בבד"צ 'העדה החרדית' התכנסו הערב לגבש נוסח של החרמת חנות 'ספייס', אולם בתום הדיון הוחלט שלא להנפיק חרם נגד החנות, זאת מאחר שבעלי החנות הציגו היתר מהגר"צ שטרנבוך לפנות לערכאות בפרשה.















תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}