כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

אייכלר משיב: צריך לתקוף, לא להתנצל!

הציבור החרדי עומד מול גל הסתה • פרויקט מיוחד: למה שונאים אותנו? • ישראל אייכלר: "הם הקימו דור של חיות על 2, ועוד מעיזים לדבר" • "כל מי שאומר שלא צריך להגיב, זה בגלל שלא הוזמן להגיב"

אייכלר משיב:  צריך לתקוף, לא להתנצל!



• בתקופה האחרונה אנחנו שומעים את גבי גזית מסית נגד החרדים ומרחיק לכת - לסגור להם את המים. היום, רק היום, ציפי לבני, יו"ר האופוזיציה אומרת שראש הממשלה מוכר את המדינה בשביל החרדים. רון חולדאי אתמול. מה קרה שבדיוק עכשיו צף גל כזה נגד הציבור החרדי?

כנראה שמישהו מתכנן להקים מפלגה אנטישמית חדשה בישראל שתתמודד בבחירות הבאות ולכן הגב' לבני בלחץ שמא ייקחו קולות מקדימה. לכן נהיה עדים לתחרות מי יכול להיות יותר צר לישראל כדי לעשות ראש.

• ומה מקומם של העיתונאים כמו גבי גזית?

השאלה היא מה מקומם של העיתונאים החרדים למה הם שותקים, למה הם לא עושים חומר, למה הם לא יושבים על תחקירים כדי להוכיח לציבור את עלילות הדמים של התקשורת החילונית במקום זה עוסקים בכתבות צבע על יציאת נשמה בשידור חי.

• זה מה שיהיה עכשיו כל פוליטיקאי חילוני שירצה להתקדם יכנס בחרדים וכך יגדל?

"השאלה אם הציבור החרדי הוא כאותו מת שקוברים אותו בגלל שהוא לא מתנגד, או שהציבור החרדי יקום ויתקומם ויכין כלים תקשורתיים והסברתיים, לא בצורה של כיבוי שריפות וללכת ממהדורה למהדורה להכחיש שאנחנו לא גנבים שאנחנו לא בורים. אלא בהסברה של לכתחילה.

"תראה את החוצפה! הם מדברים על זה שחסר בחינוך החרדי מתמטיקה וכו' וכו' הרי אין לך כישלון מהדהד יותר גדול לדעתם של החילונים עצמם ממערכת החינוך החילונית שלא מצליחה לחנך לערכים שהם עצמם רוצים לחנך.

הם יצרו דור של אנשים שנראים כבהמות אדם מתנהגים כחיות דו רגליות, רוצחים אחד את השני פוגעים אחד בשני, האלימות בבתי הספר נוראה, המשפחה החילונית נהרסה, הם מדברים איתנו על חינוך? אם אנחנו היינו יודעים להסביר לציבור ולשכנע את הציבור שהחינוך החרדי הוא הפאר היצירה האנושית אז אף אחד לא היה מעיז בכלל לדבר על החינוך החרדי בהשוואה לחינוך החילוני.

"אותו דבר לגבי תקציבים, אם אנחנו היינו מושיבים אנשים שיוכיחו כמה הם שודדים שלוש מאות מיליארד שקלים בשנה רק בדרכי שחיתות ושוחד ורק לפי קריטריונים תפורים מראש רק לכיסים שלהם , לא היינו צריכים לעמוד פתאום ולצעוק "גיוולעד".

• איך צריך לדעתך להגיב לכל הכותרות האלו?

מה שקורה היום זה שמגיבים אנשים שבעצם, מתנצלים ואומרים: 'לא אני לא גנב' 'לא הילדים שלנו כן יודעים מתמטיקה', במקום להגיד שיש 700,000 פרזיטים עובדי המגזר הציבורי שחיים על חשבון המיסים שלנו והם יושבים במשרדים על חשבוננו ומזגנים על חשבוננו. ושביבי נתניהו כשר האוצר טען שחמישים אחוז מהם מיותרים לחלוטין. במקום להגיד שהם לא נותנים לנו להתפתח בשום מקום מסחרי והם חוסמים כל דרך לאפשרות להרוויח ולהתפרנס אנחנו צריכים להגיד ולהתנצל שיש ברוך ה' כמה אנשים חרדים שיוצאים לעבודה

"לא רואה שום הבדל בין לפיד לציפי לבני"

• בשיחה הקודמת דיברנו עם הרב נויגרשל הוא אומר שבכלל לא צריך להתייחס לזה. אתה גם חושב שצריך לשתוק?

"כל אלו שאומרים שלא צריך להגיב, אני מבטיח לך שאם הם היו מוזמנים להגיב הם היו רצים, והם רצו כל אימת שהזמינו אותם, אבל ברגע שהם רואים שלא מזמינים אותם, אומרים לא צריך להגיב. זה ממש התנהגות בת יענה בלתי סבירה לא צריך להגיב שמישהו מכה באנשים ברחובות? אם אתה לא מגיב אז אתה פשוט נותן יד לרודף!

"מה זה לא צריך להגיב? יכול להיות ויכוח איך להגיב ומתי להגיב ואיפה להגיב, אבל לא צריך להגיב בטח לא צריך להגיד. כשאתה יושב בביתך והכל בסדר ולא קיבלת מכות, אברך שעבר ברחוב והוא קיבל את המכות, ילד שהגיע לבית חולים והרופא או האחות מסתכלים עליו בעיניים מזרות אימה יותר גרוע מאשר לערבי על זה צריך להגיב. בטח שצריך להגיב. לתת את הזירה כולה לזרים ולאויבים ואנחנו לא צריכים להגיב, שלום עליו נפשי - זה אבסורד שאין כדוגמתו.

• על פי הסקרים יאיר לפיד מקבל שבעה מנדטים אנחנו רואים פה את שינוי ב. אתה מאמין שאתה תצטרך להתמודד איתו מעל בימת הכנסת כמו ב- 2003-2004 שעשית את זה מול טומי לפיד?

"אני לא רואה שום הבדל בין לפיד לציפי לבני לבין שאר אנשי קדימה. זה אותם אנשים שהתפרנסו מהמדינה. אותם אנשים ששולטים במדינה פעם קוראים להם קדימה, פעם קוראים להם שינוי פעם קראו להם רפול, פעם קראו להם מפלגת העבודה, פעם קראו להם מרץ ופעם 12-15 מנדטים קבועים שתמיד יהיו נגד היהדות ונגד היהדות החרדית, וכך קורא באוסטריה וכך קורה בהונגריה. יש מפלגות אנטישמיות שתמיד הרגשות השנאה ליהדות מביאים את ה- 15% בכל מדינה ממדינות המערב. וגם פה בארץ אנחנו צריכים לדעת לקחת בחשבון מראש, אבל ההבדל הוא שפעם הם היו 50 מנדטים מפא"י ומפ"ם. היום הם 15-20 מנדטים זה בערך הכיבוש שלהם.

• השאלה עד מתי זה ימשך כי הציבור החרדי גדל, ובכל זאת התקשורת עדיין נותנת לאנשים האלה גב.

זה כי התקשורת זה חלק בלתי נפרד מהם. הם והתקשורת והתקשורת זה הם. השופטים זה הם והם זה השופטים. זה מערכת המשפט, מערכת התקשורת ומערכת הפרקליטות - יחד כולם זה קבוצת מיעוט קטנה ששולטת באף, כמו שהמפלגה הקומוניסטית שלטה 70 שנה על 250 מליון אזרחי ברית המועצות. ככה הגילדה המשפטית תקשורתית, משטרתית שולטים בעם שלם ועם נאנק תחת עולם.

כל זמן שהציבור שלנו לא יבין את הסכנה ולא יכנס במערכה ההסברתית התקשורתית במלחמת חורמה נגד כל המסיתים האלה. איך אמר פעם מישהו בואו נחסל את ההסתה לפני שההסתה תחסל אותנו. אם אנחנו לא נצליח לחסל את ההסתה ההסתה תחסל אותנו. זה כל הסיפור.

• סיכומו של דבר צריך להתכונן למערכה למלחמה תקשורתית. הרב ישראל אייכלר תודה ולילה טוב
המערכה צריכה להיות קבועה ולא כל פעם שיש איזה מערכה תקשורתית קבועה זו תהיה ההצלחה

תודה לך.

להאזנה לראיון המלא חייגו: 052-999-66-00. "הכל בקול" – קו המידע הפופולארי

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}