כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

מסלול הטרקטורונים הסתיים באסון

שני תלמידי ישיבה מצפת שטיילו בטרקטורון ביישוב קדיתא, התהפכו במהלך סיבוב מסוכן • אחד מחוסר הכרה לאחר ניתוח ראש ברמב"ם. השני נפצע בינוני • נא להתפלל לרפואת יעקב רפאל בן בתשבע

טרקטורון. צילום אילוסטרציה
טרקטורון. צילום אילוסטרציה

הנסיעה ה'כיפית' יכולה להיגמר רע: שני בחורי ישיבה מצפת שנסעו אמש על טרקטורון בישוב קדיתא, התהפכו יחד עם כלי הרכב, ונפצעו שניהם.

התאונה התרחשה במהלך מסלול טרקטורונים שגרתי, שכמותו עורכים תלמידי ישיבה רבים במהלך חופשות 'בין הזמנים'. מסלול טרקטורונים הוא אחת האטרקציות האהובות על תלמידי הישיבות, הגודשים בהמוניהם את האתרים המפעילים מסלולי טרקטורונים.

הפעם זה נגמר רע. שני הבחורים מצפת שרכבו להנאתם על טרקטורון אחד, ביצעו סיבוב מסוכן, התהפכו ונפצעו.

השניים פונו לבית החולים זיו בצפת, כשמצבו של אחד מהם קשה, והשני פצוע קל.

עד ראייה שהיה במקום, מספר ל'בחדרי חרדים': "הייתי באיזור ושמעתי שקוראים לעזרה. מסתבר שהבחורים לא מכירים את האיזור בו רכבו. הם לקחו סיבוב מסוכן והתהפכו אל תוך שדה קוצים. הגעתי לשם, הרמתי אחד מהם שהיה ללא נשימה והזעקתי עזרה".

הבחור שנפצע קשה, קובי מלכה מרכסים, הגיע מהישיבה בצפת לטיול עם הטרקטורון, שנגמר רע.

ללא קשר למקרה שאירע בקדיתא, לא אחת התריעו מומחים על התופעה הנפוצה של נהיגה בטרקטורון למי שאין ברשותו רישיון נהיגה. "טרקטורון זה בדיוק כמו רכב, ומי שאין לו רישיון נהיגה ברכב, אסור לו לנהוג בטרקטורון", הבהיר פעם איש בטיחות בראיון לאתר 'בחדרי חרדים' באחת מתקופות 'בין הזמנים' האחרונות.

הציבור נקרא להתפלל לשלומם של הבחורים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}