כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

'האם המרעיבה' תקבל הסדר טיעון • חשיפה

בפרקליטות מתגבש הסדר טיעון מול האם ממאה שערים החשודה בהרעבת בנה • ל'בחדרי חרדים' נודע, כי במסגרת ההסדר תודה האם בחלק מהמעשים המיוחסים לה - ובתמורה לא תרצה עונש מאסר

האם ממאה שערים עם עורכי דינה
האם ממאה שערים עם עורכי דינה

האם 'האם המרעיבה' עומדת להודות כי המעשים החמורים שהמשטרה ורופאי 'הדסה' מייחסים לה נכונים? חשיפת אתר 'בחדרי חרדים' מגלה שהתשובה על כך חיובית.

לאחר שמעצרה הסעיר את המדינה והבעירה את ירושלים - בחדרי החדרים של פרקליטות מחוז ירושלים מתגבש בשעות אלו הסכם טיעון בין הפרקליטות לבין משפחת האם ממאה שערים שזכתה לכינוי הלא מחמיא 'האם המרעיבה' בשל חשדות שהיו נגדה ולפיהן חסכה אוכל מפיו של בנה בן השלוש.

פרטי הסכם הטיעון נותרו חסויים בשלב זה, בו מתגבש ההסדר. אולם ל'בחדרי חרדים' נודע, כי במסגרת ההסכם, תודה האם ממאה שערים בחלק מהאישומים המיוחסים לה - ובתמורה היא לא תרצה עונש מאסר, אלא תסתפק בעונש קל יותר.

עוד נודע לאתר 'בחדרי חרדים', כי בעצת עורכי דינה, עימם מתייעצת י' בימים אלה באופן אינטנסיבי - היא ככל הנראה תחתום על ההסכם, ותיאלץ בשל כך להודות על חלק מן האישומים.

כזכור, לפני מספר חודשים הסעירה פרשיית האם המרעיבה את המדינה. הנהלת בית החולים הדסה בעין כרם, מסרה למשטרה עדויות על הגברת י', תושבת מאה שערים בירושלים ואם לבן חולה שמחלתו לא פוענחה - כי היא מרעיבה את בנה בשיטתיות וחוסכת מפיו אוכל, ואף מנתקת ממנו את צינורית ההזנה.

האישה נעצרה, וירושלים החלה לבעור. חסידי 'תולדות אהרן' קיימו פעולות מחאה אקטיביות, וימים שלמים עמדו שמה ותמונותיה של האם בכותרות.

במשפחה ובסביבתה פנימה הטילו אצבע מאשימה כלפי שרותי הרווחה של עיריית ירושלים. מסתבר משיחות עמם, כי הם סבורים ש"מדובר במעצר שווא, מיותר לחלוטין, שיהרוס עמל של שנים של לשכת הרווחה האזורית, אשר הצליחה יחד עם הרבנים, לייצר אמון עם הקהילות המתגוררות באזור מאה שערים".

גורם בכיר מאוד בשרותי הרווחה אמר לעסקנים המטפלים בפרשה כי "האירוע האחרון מסיג אותנו עשרים שנה לאחור". אותו גורם ביקש שלא להזדהות בשמו מאחר והייעוץ המשפטי מונע ממנו לומר את אשר על ליבו.

לדעתם של העסקנים, "הנזק הנורא מכל, הנגרם בעטיו של המעצר האומלל הזה, יגרום להרבה אימהות חרדיות לא להגיע בעיתות חרום לבתי החולים, הם יעדיפו לטפל בילד עם תנוך אוזן שנקרעה בנפילה, ע"י חובש של ארגון 'הצלה' ושני עורכי דין".

"אך כל זאת לא מנע בדיון של אתמול בבית המשפט, מנציגי הפרקליטות להתנגד לשחרורה, מה זה אם לא רדיפה חרדית בישראל!?" – אומרת המשפחה בכאב.

האם הסדר הטיעון יביא קץ לפרשה המסעירה? ייתכן מאוד שכן.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}