כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

'עוד יוסף חי'? במינהל 'מתים' להמיתו

פקחי המנהל האזרחי הגיעו היום אל הישוב יצהר כשבידם צו הריסה חדש לישיבת 'עוד יוסף חי' בראשות הרב יצחק גינזבורג והרב יצחק שפירא • ראשי הישיבה: "נילחם נגד הצו. זהו צו מרושע ונקמני"

הישיבה תיהרס? צילום אילוסטרציה
הישיבה תיהרס? צילום אילוסטרציה

היום (א') הגיעו פקחי המנהל האזרחי אל הישוב יצהר כשבידם צו הריסה חדש לישיבת 'עוד יוסף חי' בראשותם של הרב יצחק גינזבורג והרב יצחק שפירא.

כנגד הישיבה שנבנתה נגד החוק הוצא צו הריסה לפני כעשר שנים אך עד היום אף אחד מהגורמים המוסמכים לא בא לממשו, היום הוא חודש והוגש למנהלי הישיבה בפעם השנייה.

על ההחלטה ניתנת אפשרות ערעור, אך בישיבה מקדימים היום להודיע כי "השלטונות עושים מאמצים מיוחדים על מנת לפגוע בישיבה בצורה מגמתית ונקמנית.

"מדובר במבנה שאושר על ידי הרשויות לשמש כמוסד חינוכי. נפעל בכל המישורים כדי לבטל ולמנוע את צו ההרס המרושע", אומרים בישיבה.

ח"כ מיכאל בן ארי, אמר בתגובה לצו הריסת הישיבה כי "ברק מחפש להצית מלחמת דת. הוא לא היה מעז לנגוע בבית ספר באום אל פחם או באחד ממסגדי ההסתה".

אומנם זאת לא הפעם הראשונה כי הישיבה ביצהר עולה לכותרות בסיבות לא טובות, לפני כמה חודשים נעצר ראש הישיבה, הרב שפירא יחד עם מספר תלמידים בחשד שהיו אחראים להצתה באחד המסגדים באזור.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}