כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

התרגיל של רבין: חמק לביתו

לאחר למעלה מ-30 יום בבית המעצר, יצא מאיר רבין למעצר בית בבני-ברק • חבריו תכננו לערוך מסיבה, אך כלי התקשורת שהגיעו גרמו לביטול החגיגות • עורכי דינו: "המשטרה הגיעה למבוי סתום"

מאיר רבין. צילום: פלאש90
מאיר רבין. צילום: פלאש90

אחרי יותר מחודש במעצר, ולאחר ששבר שיאים בישיבה במעצר על עבירות כלכליות, זה קרה: בית המשפט המחוזי בראשון לציון שיחרר את החשוד המרכזי בפרשת הולילנד, מאיר רבין, למעצר בית של 20 יום.

על פי טענת המשטרה והחוקרים, רבין קשור בפרשיות שוחד נוספות מלבד פרשיית הולילנד. כזכור, עורך דינו חשף שרבין נשאל על כספי שוחד שהועברו לביתו של הגר"ע יוסף, דבר שעורר זעם גדול במערכת הפוליטית הספרדית.

בראיון מיוחד שהעניקו עורכי דינו של רבין, עו"ד גיורא זילברשטיין ועו"ד אלי כהן ל'בחדרי חרדים' אמרו, כי רבין עבר התעללות קשה במעצר ונעשו ניסיונות לאורך המעצר הארוך לשבור אותו ולגרום לו להיות עד מדינה.

לאחר החלטת המשטרה לשחררו למעצר בית של 20 יום, אומרים פרקליטיו: "ככל הנראה המשטרה הגיעה למבוי סתום כיוון שהיא לא הצליחה עדיין לגבש נגדו כתב אישום וגם לא הצליחה לשכנע אותו להפוך לעד מדינה בפרשיית הולילנד, חבל שלקח למשטרה כל כך הרבה זמן להבין זאת".

המשטרה תגביל את רבין להתראיין לכלי התקשורת ולדבר עם החשודים הנוספים בפרשיות השוחד בהן הוא נחשד. בנוסף בימים האחרונים נחקרו כמה מבני משפחתו של רבין בחשד שסייעו לשיבוש החקירה.

בני משפחתו, חבריו ומכיריו תכננו להתכנס מיד עם צאתו של רבין מבית המעצר למסיבת הודאה מיוחדת, בבית כנסת מתחת לביתו, לאחר שראו את צוותי התקשורת הרבים שהתכנסו בסמוך לביתו החליטו לוותר על התכוניות, ולהתכנס בבית ברחוב בן זכאי.

כתב בחדרי חרדים שהיה במקום מספר: "עמדנו שם מספר צלמים, ולפתע יצא אחד מבני הבית ובישר לנו שרבין נכנס מהכניסה האחורית, והם מבקשים להתפזר. כיבדנו את בקשתם, ויצאנו".

מנכ"ל עיריית בית שמש, מתי חותה, שנעצר בחשד למעורבות בפרשיית הולילנד שוחרר היום (א') גם הוא למעצר בית. חוטה שימש בעבר כיו"ר הוועדה לתכנון ובנייה בעיריית ירושלים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}