כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

אולמרט תוקף: מתנהל נגדי ציד מכשפות

ראש הממשלה ניצל הזדמנות של דיון בבית המשפט בתיק ראשונטורס לפרוק את זעמו על ראש הפרקליטות הרודפת אותו לטענתו. "מפרים את כל הכללים, את כל דרכי ההתנהלות והנורמות הבסיסיות", הטיח

אולמרט. תוקף
אולמרט. תוקף

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט שהתייצב בבית המשפט המחוזי בירושלים לדיון במשפטו בפרשת ראשונטורס תוקף את המשטרה ואומר: "מתנהל נגדי ציד מכשפות ברוטאלי, אכזרי וחסר רחמים - מהסוג שלא נראה בישראל א הוצע לי ולא קבלתי שוחד לעולם, משום אדם, לא במישרין ולא בעקיפין. לא בפרשה הזו ולא בפרשה אחרת".

אולמרט הוסיף ןתקף את המשטרה שלא פנתה אליו עד כה ופרשה בפניו את החשדות. "איך קרה שבמשך שבועות לא הגיעו אליי ולא חקרו אותי", אמר לכלי התקשורת. "אם הדברים האלה, כפי שאני יודע, הם חסרי שחר ואין להם בסיס, איך יעלה על הדעת שקצין משטרה מופיע במשפט ואמר דברים חסרי שחר.

אולמרט טען עוד כי "מסע הציד" שמתנהל נגדו מפר כל זכויות אדם. "מה שמתנהל כאן זה שבירת כל הכלליים של מה שמקובל – חזקת החפות ", אמר והוסיף כי התחושה היא שלא חשוב אם יזוכה או לא, הוא אשם.

"זוהי הדרך בה מפרים את כל הכללים, את כל דרכי ההתנהלות והנורמות הבסיסיות שבהם אנשים צריכים לכבד שומרי חוק", אמר. זה מסע מאורגן שלא יכול להימשך. אני לא צריך לומר לכם מה המשמעות כשמדובר במשפחתי וילדיי. ההמולה האכזרית לא פוסחת על שום פינה ולא מוותרת על שום ניסיון, כאילו סומנה מטרה ומחפשים כל קמצוץ של מידע".

ראש הממשלה לשעבר הוסיף כי "השיא הגיע לחקירה באמריקה ואני חושב לעצמי, מעבר לתחושת הפגיעה, לאיזה רבה נמוכה יכולים הדברים להגיע". בסיום דבריו אמר: "אני נראה רגוע ואכן אני רגוע ואגיד לכם למה: אי אפשר להוכיח מה שלא היה".



תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}