כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

כמה שווה שעה של הרב מצגר?

'הארץ' פרסם פרויקט שבדק את עלות שעוני הבכירים: שר האוצר עונד את הפשוט ביותר, ואילו במקום הראשון 'זכה' הגר"י מצגר - 50 אלף דולר • אלא שבלשכתו טוענים: העלות 170$ בלבד • 'הארץ' יתנצל

הגר"י מצגר. והשעון
הגר"י מצגר. והשעון

עיתון 'הארץ' יזם בשבת האחרונה פרויקט מיוחד: מחירי השעונים של ה'סלבריטאים' בארץ. הפרויקט המיוחד ניסה להוכיח, כי התוויות שמוצמדות לאישי הציבור לא בהכרח נכונות. השעון האישי יש בו אולי בכדי להוכיח, מהי רמת החיים האמיתית של האיש.

מוצר המותרות, שיכול להירכש גם תמורת כמה עשרות שקלים, נחשב למוצר החביב ביותר על הנוברישים, המשמשים בתפקידים ציבוריים. אהוד אולמרט, למשל, נתפס בעוון חיבתו המוגזמת לשעונים ולסיגרים.

מי שזכה במקום הראשון (תלוי איך מסתכלים על זה), הייתה ציפי חוטבלי, שעונדת שעון שעלותו כ-120 ₪ בלבד, במקום השני - שר האוצר יובל שטייניץ שעונד שעון שעלותו 300 ₪ בלבד. אחריהם מגיעים: דורית בייניש (שעון זהב מזויף), שאול מופז (סייקו,1200 ₪), אלי ישי (8000 ₪. מנהיג מפלגת השכבות החלשות? נו נו), סילבן שלום (16,000 ₪), אהוד ברק (18,000 ₪), אהוד אולמרט (20,000 ₪), הרמטכ"ל גבי אשכנזי (28,000 ₪), ראש הממשלה בנימין נתניהו (30,000 ₪), אלכס מילר ישראל ביתנו (60,000 ₪).

מי שהכי הפתיע היה המקום האחרון והיוקרתי. היה זה דווקא הרב הראשי הרב יונה מצגר, שאת השעון אותו הוא עונד העריכו מומחי 'הארץ', ב-50,000 דולר.

בלשכת הרב הראשי לא ידעו מה עושים עם הנתון המביך - איך רב ראשי עונד שעון שעלותו כגובה 40 משכורות ממוצעות במשק. אלא שמהר מאוד פתר להם הרב את הבעיה. הוא סיפר להם שעלות שעונו הוא לכל היותר 170$, ואין בו לא יהלומים ולא משהו שדומה לכך.

מלשכת הרב פנו לעיתון 'הארץ' בכדי שיתנצל על הטעות שפגעה ברב. מחר (עיתון סוף השבוע), אמורה להתפרסם ההתנצלות בעיתון, על הפרסום המוטעה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}