כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

נתניהו ניצח, אבל פייגלין מזהיר: נתניהו יפול כמו שרון

לאחר ספירת כל הקולות בהצבעה שנערכה במפלגת הליכוד עולה, כי הצעתו של ראש הממשלה לדחות בשנתיים את הבחירות הפנימיות בליכוד התקבלה ברוב של 77 אחוזים • פייגלין: בתקופה הקרובה עם ישראל יראה בנפילת נתניהו

נתניהו. סיבה לחייך
נתניהו. סיבה לחייך

לאחר ספירת 100% מקולות המצביעים בהצבעה שנערכה היום (ה') בקרב חברי מרכז הליכוד יכול ראש הממשלה, בנימין נתניהו לנשום לרווחה. 77% מחברי מרכז הליכוד שהגיעו להצביע תמכו בהצעה של נתניהו לבצע שינוי בחוקת הליכוד, שיאפשר לדחות את מועד הבחירות למוסדות התנועה.

בהצבעה השתתפו 80.91% מחברי מרכז הליכוד. נתניהו ומרבית שריו המשיכו, עד סגירת הקלפיות, להמריץ את חברי המרכז לבוא ולהצביע בעד הצעתו. ראש הממשלה ביקש מחברי המרכז לדחות את מועד הבחירות הפנימיות משום שהוא סבור כי בחירות שייערכו כעת, יביאו להתחזקותו של הפלג הקיצוני בליכוד בהנהגת משה פייגלין.

עם היוודע התוצאות אמר נתניהו: "זהו הישג חשוב, שמוכיח שוב שתנועת הליכוד היא תנועה אחראית ושקולה". נתניהו הודה לחברי מפלגתו שתמכו בו, וכן לשרים ולחברי הכנסת במפלגה שפעלו לסייע לו לנצח. השרים ישראל כ"ץ ומשה כחלון הגיבו לתוצאות בסיפוק. כחלון אמר: "אני גאה בחברים, נתניהו סחף את הליכוד לניצחון יפה".

השר ישראל כ"ץ הוסיף כי "היתה כאן הכרעה על דרך, חברי הליכוד הביעו אמון היום בראש הממשלה ובדרכו של הליכוד מעבר לאינטרסים מקומיים. בקרוב ימשיך התהליך ויכלול מפקד של עשרות אלפי חברים חדשים".

פייגלין, שנאם בפני תומכיו בירושלים, הודה בתבוסתו. "משמעות התוצאה היא שהליכוד הפסיד הערב את יכולתו לשמור על ירושלים".

עוד לפני ששמע את התוצאות הרשמיות, אמר יו"ר חטיבת מנהיגות יהודית בליכוד: "אומרים שהפסדנו. אני מקווה שאני טועה, אבל אני יוצא מתוך הנחה זו". לדבריו, "מי שיחלק את ירושלים, לא יכול להישאר בשלטון. ברור לי כשמש לאור יום שבתקופה הקרובה עם ישראל יראה בנפילתו של יו"ר המפלגה נתניהו. תראו מה קרה לאריק שרון כשוויתר על חלקים מארץ ישראל".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}