כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

רבה של מוצקין על יו"ר המועצה דתית: "רשע"

מאבק עז ניטש בין רבה של קרית מוצקין, לבין יו"ר המועצה הדתית שלו, אבי ויצמן • לטענת הרב, ויצמן פיטר עובדת שהתריעה על העובדה שויצמן רוצה לסגור את המקווה • ויצמן: "אני סולח על ההשמצות"

הגאון רבי דוד מאיר דרוקמן
הגאון רבי דוד מאיר דרוקמן

חילופי דברים קשים התרחשו אתמול (ג') ב'מהדורה המרכזית' של רדיו קול ברמה, בין יו"ר המועצה הדתית של קריית מוצקין חיפה וירוחם, אבי וייצמן, לרבה של קריית מוצקין, הגאון רבי דוד מאיר דרוקמן.

הסאגה, שנמשכת מזה מספר חודשים, רחוקה מלהסתיים. הרב דרוקמן טוען כי וייצמן מנסה להתנכל לו ולהורידו מתפקידו בכל דרך אפשרית, במיוחד כשמדובר על חשבון התושבים בעיר.

לטענת הרב, וייצמן תכנן לפני מספר חודשים לסגור את מקווה הנשים בעיר, דבר שנודע לרב באמצעות אחת מהעובדות במקום. הרב דרוקמן נלחם, ובנתיים המקווה נשאר פתוח לרווחת התושבים.

לאחר ימים, וייצמן גילה מי הדליף את התכנונים על סגירת המקווה, והחליט לפטר את הבלנית במקווה, תוך כדי שהוא מחליף את המפתחות במקום, בטענה שבמקווה יש בעיות הלכתיות.

הרב דרוקמן החליט לפנות לבי"ד הרבני, בכדי לדרוש את פיטוריו של וייצמן. היו"ר קיבל זימון לדיון בעניינו, אך הגיב על ההזמנה בשלילה, בטענה כי "אין כל סמכות לבי"ד לדון בענייני, לכן אבקש מן התובע או מבי"ד למחוק את התביעה ועל התובע לגשת בעניין לשר הדתות".

בית הדין הגיב בחריפות על תגובותו של וייצמן: "תגובתו של וייצמן רק מראה כמה הוא לא מתאים לתפקיד בו הוא משמש, אין חילול ה' גדול יותר מדחיית זימון של בי"ד הרבני".

במהדורה המרכזית של 'קול ברמה' הגיבו השניים על הפרשה. הרב דרוקמן הציג את דעתו, והחל לתקוף את וייצמן: "מר אבי וייצמן הוא רשע בן רשע. נואף ברשות התורה, הוא לאחרונה משתמש בשמו של אלי ישי למטרות רעות, ומבזה את מרן הגר"ע יוסף".

וייצמן, שעלה לשידור כדי להגיב לדברים, נמנע מלהאריך בשיחה ואמר במשפט מסכם: "הרב דרוקמן שופך את דמי כבר תקופה ארוכה, למרות זאת אני סולח לו בלב מלא".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}