כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

ההסתה נמשכת: ג'ודי וציפי מצטרפות

גל ההסתה נגד הציבור החרדי גורר תאבי רייטינג להצטרף למסע השיסוי • ג'ודי ניר-שלום: "אני כבר לא מזהה את המדינה" • לבני: "ביבי מכר את המדינה לחרדים" • יש לכם עצה כיצד להתמודד? טקבקו!

ההסתה נמשכת: ג'ודי וציפי מצטרפות
עזרא לנדאו

מסע ההסתה נגד הציבור החרדי ממשיך, ובגדול. מסתבר שרבים מאנשי הציבור החילוני, כאלה ששמרו עד עתה את דעותיהם עמוק בבטנם, החליטו בימים האחרונים להקיא הכל החוצה.

במאמר המתפרסם היום (ג') באתר וואלה, תוקפת ג'ודי שלום-ניר-מוזס, אשת השר סילבן שלום, את החרדים ומציגה את העתיד במדינת ישראל, כפי ראות עיניה.

מוזס מציגה את העתיד בעוד מספר שנים: "כשאני מסתכלת קדימה אני מודאגת. המגזר החילוני עומד על בקושי 20% מהאוכלוסייה וכל בחירות כלליות המצב מתדרדר. אני מביטה על עצמי במראה, מביטה על הילדים, הנכדים, הרחובות והכבישים – ולא מזהה את המדינה שנולדתי בה.

"אם תסתכלו לא תזהו אותם, הילדים שלי וגם חבריהם לבושים למהדרין כמובן, כדי שלא להתייצב בבית דין באשמת פגיעה בצניעות החברתית. אבל שתדעו, הם אלו שסוחבים פה את כל הסיפור הזה.

"אני לא יודעת עוד כמה זמן השטייטעל הזה ישרוד. אני רק יודעת שעד היום האחרון שלי כאן, לא אוכל לסלוח לעצמי על מה שקרה לבית שלי.

"התיאור לעיל הוא העתיד הוודאי שלנו, כשאנחנו מתקדמים לקראתו בצעדי ענק. בעוד עשרות שנים בודדות, הישראלי החילוני יהפוך למיעוט במדינה שהוא הקים.

"הערכים ההומניסטיים, הדמוקרטיה, ההשכלה, הטכנולוגיה, החופש שגדלנו עליהם ונלחמנו לממש – יוותרו בגדר נוסטלגיה".

בתוך כך החליטה גם יו"ר האופוזיציה, ציפי לבני, לעלות לכותרות, כשהיא משתמשת בנוסחה שכולם מצאו לנכון להשתמש בה - תקיפת החרדים.

לבני, תוקפת את נתניהו וטוענת כי הוא מוכר את סדר היום של הליכוד רק לנושאים ששייכים לציבור החרדי.

"כשדיברתי עם ביבי על יצירת שותפות בינינו תשובתו הייתה, אני כבר מחובר ומחויב לש"ס", אומרת לבני.

לטענת לבני, קדימה בראשותה היתה יודעת להגיד לא לנושאים שהם לא בוערים כל-כך, כמו אלו שביבי מתפנה אליהם ודוחק את הנושאים האמיתיים לצד.

"לא מדובר רק על ניצול של מערכת אלא על הליכוד ומה שקרה לו. הליכוד מכר את סדר היום הציבורי שלו לטובת פוליטיקה חרדית, כולם מפסידים מזה".

אתר 'בחדרי חרדים' העלה את נושא ההסתה כנגד הציבור החרדי, לראש סדר היום. בפרויקט נרחב גייסנו את מיטב המסבירנים החרדים בכדי לענות על השאלה ההולכת ומתעצמת: למה שונאים אותנו.

למה שונאים אותנו ואיך להגיב? • פרויקט
אייכלר משיב: צריך לתקוף, לא להתנצל!
נויגרשל משיב: הם שונאים אותנו? שישנאו


התשובות שקיבלנו מהרב מרדכי נויגרשל, ישראל אייכלר ואריה דרעי, הינן תשובות מגוונות. החל מטענתו של הרב מרדכי נויגרשל שאין להתייחס להסתה הנובעת ממניעים פוליטיים, דרך הצעתו של הרב ישראל אייכלר להגיב ובחוזקה באמצעות תחקירים בעיתונות החרדית, על המערכת המשומנת של הציבור החילוני לגניבה ממסדית מעטיני המדינה, ועד לאריה דרעי הנוקט בגישת המסבירנות העדינה.

אם גם לכם יש רעיון כיצד להדוף את גלי ההסתה המאיימים להטביענו, אתם מוזמנים לחוות את דעתכם באמצעות מערכת התגובות של האתר.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 46 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}