כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

הגרי"ד טורף את הקלפים: "לא אתמודד!"

לאחר שמועות פורחות באוויר, ואין ספור ספקולציות, הודיע רבה של מגדל העמק, הגרי"ד גרוסמן למקורביו: "לא אתמודד על רבנות ירושלים. אני ממתין לבחירות לרבנות הראשית" • פרסום ראשון

הגרי"ד גרוסמן. צילום: ישראל ברדוגו
הגרי"ד גרוסמן. צילום: ישראל ברדוגו

הרחש-בחש סביב הבחירות לרבנות ירושלים נרגע מעט בתקופה האחרונה. העמודים הראשונים בכל העיתונים עוסקים במפלצות נדל"ן כעורות, והפוקוס התקשורתי מתקשה להתפזר לכיוונים רבים כל-כך.

אלא שמתחת לפני השטח, רוחשים להם הזרמים כמו הר געש שוצף באיסלנד. היריבויות, האינטרסים, הדילים, וכל מה שהסתתר מאחורי הכותרות אותן הורגלתם לקרוא, ממשיכות - ואף ביתר שאת.

השבוע, באירוע משפחתי קטן שנערך באחת מערי הארץ, התבשרו מספר אנשים על הודעה שעלולה לטרוף את הקלפים בבחירות המתקרבות ומתרחקות לסירוגין בעיר הקודש.

"הגרי"ד גרוסמן", כך מספר ל'בחדרי חרדים' אחד מעדי השמיעה במקום, הודיע למספר ממקורביו כי החליט באופן סופי שלא להתמודד על רבנות העיר ירושלים. לשאלת המקורבים מדוע החליט לוותר ולא יתמודד, ענה: "אני מעדיף להתמודד על תפקיד הרב הראשי, בבחירות שיתקיימו בעוד פחות משלוש שנים".

וכך, במשפט אחד טרף הרב גרוסמן גם את קלפי ההתמודדות על ירושלים, וגם את חבילת הקלפים שעוד טרם נפתחה, המכילה בתוכה את כל אלו שמצפים להתמודד על משרת הרב הראשי לישראל.

אותו מקורב ידע לספר, כי הרב גרוסמן טרם הודיע בצורה סופית על החלטתו, לאור העובדה שהגר"ע יוסף לוחץ עליו להישאר במירוץ. "יתירה מזאת", הוא מוסיף, "הבחירות לא נראות באופק. מה לוחץ אותו להודיע דווקא כעת? אבל ההחלטה שלו היא סופית וגמורה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}