כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

חילופים במשרד האוצר: פרש יועצו הכלכלי הבכיר של שר האוצר

פרופ' עומר מואב, יועצו הכלכלי הבכיר של שר האוצר יובל שטייניץ, ומי שהתפרסם באימירות נגד הציבור החרדי, פורש מתפקידו • את מקומו ימלא פרופ' אבי שמחון. שיסייע בגיבוש התקציב לשנים 2011-12

חילופי גברי. שטייניץ
חילופי גברי. שטייניץ

חילופי גברי במשרד האוצר: פרופסור עומר מואב, מי ששימש במהלך השנה האחרונה כיועצו הכלכלי הבכיר של שר האוצר, יובל שטייניץ, פרש מתפקידו והוא יוצא, כפי שתוכנן מראש, ללמד במשך שנה מעבר לים. את מקומו של פרופ' מואב ימלא ד"ר אבי שמחון.

בתקופה האחרונה עסוקים במשרד האוצר בדיונים קדחתניים, לקראת גיבוש תקציב דו-שנתי לשנים ,2011-12 כשכבר בתקופה הקרובה יגובש התקציב, כך שחילופי היועצים במועד זה יאפשר ליועץ החדש שמחון, אשר היה חבר גם בפורום הכלכלי של שר האוצר, אותו ניהל פרופ' מואב במהלך השנה האחרונה, ללוות את תהליך גיבוש התקציב מתחילתו.

ד"ר אבי שמחון, שיחליף את פרופ' מואב החל מהחודש הבא, הינו מרצה לכלכלה וראש החוג לכלכלה חקלאית באוניברסיטה העברית. כמו כן, ד"ר שמחון מתמחה במאקרו כלכלה, וכלכלת ישראל. בין יתר התמחויותיו, ד"ר שמחון מתמחה בשחיתות ובחקר שוק העבודה, והיה חבר בוועדה הממשלתית לקביעת מדדי עוני.

היועץ הפורש, עומר מואב, שנולד בירושלים בשנת 1960 הוא פרופסור חבר לכלכלה באוניברסיטה העברית בירושלים, פרופסור באוניברסיטת לונדון ועמית בכיר במכון הכלכלי-חברתי במרכז שלם. תחום מחקרו הוא צמיחה כלכלית.

לפני מספר חודשים פרצה סערה בעקבות התקפה של מואב כנגד הציבור החרדי.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}