כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

פרשת הולילנד: האם זקן תצביע על אולמרט?

מעצרה של שולה זקן, ראש הלשכה המיתולוגית של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, והדיווחים על שיתוף פעולה שלה עם החוקרים, מחזקים את הרושם: טבעת החנק קרבה לצווארו של אולמרט

זקוק לתפילה. אולמרט
זקוק לתפילה. אולמרט

האם פרשת הולילנד, מתקרבת לראש?

אמש (ב), זמן קצר לאחר מעצרה של ראש הלשכה המיתולוגית של ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, שולה זקן, עם שובה ארצה מארה"ב, אמר גורם בכיר במשטרה: "גם שולה זקן וגם אורי מסר קיבלו כספים לחשבונותיהם, וחלק גדול ממנו הועבר לחשבון של אולמרט".

השופט אברהם היימן, המככב מזה כמה שבועות בראש המהדורות, ממשיך ועושה גלים. אמש קבע השופט כי קיים חשש לשיבוש החקירה מצידה של זקן, ולכן האריך את מעצרה בשבוע. נציג המשטרה הסביר בדיון את חשיבותה של זקן לחקירה: "על פיה יישק דבר. הייתה לה השפעה משמעותית ומכרעת על המהלכים בעיריית ירושלים ומשרד התמ"ת".

עוד טענה המשטרה בדיון, כי תשלומי השוחד הרבים שקיבלה זקן, על פי החשד, היו תמורת סיועה וסיועם של אחרים בקידום פרויקט הולילנד והאינטרסים של חברת הזרע בפרויקטים נוספים.

"פעולותיה ביחד עם אחרים הובילו בין היתר להרחבת הפרויקט, בין היתר על ידי הגדלת זכויות הבנייה בכ-1,200%. ההישגים הללו התאפשרו, על פי החשד, בגלל תשלומי השוחד שלקחה זקן עבור עצמה ועבור אחרים", אמר נציג המשטרה.

על פי דיווחים, משתפת זקן פעולה עם החוקרים, זקן עצמה אמרה בפתח הדיון: "עכשיו החוקרים הם אלו שצריכים לעשות את העבודה.. מי שמאמין לא מפחד".

שיתוף הפעולה המסתמן, מטפח תקוות בקרב החוקרים, לפיהם תאפשר חקירתה של זקן הפניית אצבע מאשימה בצורה ברורה לכיוונו של אולמרט.

אולמרט עצמו טרם קיבל זימון לחקירה במשטרה. "אולמרט כבר הודיע בצורה הברורה והנחרצת ביותר, כי מעולם לא לקח שוחד, לא במישרין ולא בעקיפין", אמרו מקורביו לאחר חשיפת החשדות נגד זקן והוסיפו: "שום דבר לא ישנה עובדה זו".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}