כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

בעירית ביתר התארגנו להסתדר בלי פולק

בסבב טלפוני שנערך בין חברי מועצת עיריית ביתר עילית, הוחלט על מינויו של יהודה גרליץ כגזבר העירייה באופן זמני, עד לשובו של יהושע פולק, המסובך בפרשיית הולילנד • עיריית ביתר: זהו מינוי זמני, עד שפולק ייצא מהתסבוכת

יהושע פולק במליאת עיריית ביתר עילית. צילום ארכיון: בחדרי חרדים
יהושע פולק במליאת עיריית ביתר עילית. צילום ארכיון: בחדרי חרדים

כאילו רק זה היה חסר לסיטואציה העצובה שיהושע פולק, לשעבר סגן ראש עיריית ירושלים, ובהווה, עד היום - גזבר העיר ביתר עילית: במשאל טלפוני מהיר שנערך היום בין כל חברי מועצת עיריית ביתר עילית, הוחלט על מינויו של יהודה גרליץ, לשעבר ראש העיר וכיום מנכ"ל העירייה - לתפקיד הגזבר הזמני.

במשאל טלפוני מהיר שנערך היום בין כל חברי מועצת עיריית ביתר עילית, הוחלט על מינויו של יהודה גרליץ, לשעבר ראש העיר וכיום מנכ"ל העירייה - לתפקיד גזבר העיר, באופן זמני ועד לשובו של פולק.

פולק שימש בשנים האחרונות כגזבר במשרה חלקית, ולאחר הבחירות בעירית ירושלים, עם סיום תפקידו שם, כגזבר במשרה מלאה בעירית ביתר עילית. זה היה התפקיד הרשמי היחיד בו החזיק, הוא נסע מדי יום לביתר עילית וניהל את ענייניה הכספיים. הוא היה מופקד על כל העברה, חתם על כל צ'ק, ונחשב, למעשה לאיש החזק באגף הכספים של העיר.

ביום חמישי האחרון נלקח לחדרי החקירות של יאח"ה, בחשד למעורבות בפרשיית הולילנד. מחדרי החקירות הוא נלקח לבית המשפט, ושם הוארך מעצרו בשבוע ימים, שלאחריהם ישתחרר, ככל הנראה, למעצר בית.
גורם בכיר בעירית ביתר עילית מסביר כי "לא מדובר בהדחה, חלילה, אלא במינוי זמני שנועד לפתור בעיות טכניות של חתימה על צ'קים וכד'. העובדה לפיה נבחר גרליץ, המכהן כמנכ"ל במשרה מלאה, ולא אדם חדש, מעידה כאלף עדים על כך שמדובר בפתרון זמני בלבד. עם שובו של פולק יוחזר לו תפקידו".

"התחושות בעקבות המעצר - קשות מאוד", אמר מקורבו של פולק בשיחה עם 'בחדרי חרדים'. "תאר לך, אדם במצבו שיושם בתנאי מעצר. הוא ייאלץ לישון על מיטת קרש פשוטה, מה שיגרום לו להתייסרות קשה מאוד. את הארוחות המוגשות בכלא הוא לא יוכל לאכול. זה יהיה עבורו עינוי איום. "אנחנו מודאגים מאוד, ומקווים להעברת רוע הגזירה", סיכם המקורב.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}