כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

ליברמן מבסוט: "אני בחברת הגר"ע יוסף"

ישיבת סיעת 'ישראל ביתנו' נפתחה על רקע שרבובו של אביגדור ליברמן לחקירת הולילנד • "הייתי לחוץ שיש כל כך הרבה פרשיות, ובאף אחד אני לא מוזכר. היום נרגעתי", אמר ליברמן בציניות

ליברמן בראיון לבחדרי חרדים. תמונת ארכיון
ליברמן בראיון לבחדרי חרדים. תמונת ארכיון

מושב הקיץ של הכנסת נפתח היום, ונראה כי החבר'ה מהמשכן מתרגלים דיבורים המתאימים לחוף הים, יותר מאשר למקום בו נקבעים חוקי המדינה. מי שכרגיל גונב את ההצגה הוא יו"ר סיעת ישראל ביתנו, שר החוץ אביגדור ליברמן.

המשטרה בפאניקה • חקרה את רבין: נתת שוחד להגר"ע יוסף?

הבוקר פרסם אתר 'בחדרי חרדים' את דברי עו"ד גיורא זילברשטיין, פרקליטו של מאיר רבין, אחד החשודים החרדים הבכירים בפרשת הולילנד, שאמר כי מרשו נשאל בחקירתו האם העביר כספים לבכירים שונים, בהם שר החוץ אביגדור ליברמן והגר"ע יוסף.

בישיבת הסיעה הגיב ליברמן לדברים, ואמר בחיוך: "אני בחברה מכובדת עם הרב עובדיה יוסף, אז אני שמח שלא שכחו אותי".

ליברמן המשיך להתלוצץ, ואמר לחבריו מהסיעה: "עם נימה אישית, בימים האחרונים הייתי מאוד מאוד מאוכזב... כל כך הרבה פרשיות, הולילנד, מנהל מקרקעי ישראל, חטיפת שתי נשים, ושמי לא שורבב לאף פרשייה. אמרתי - זה פשוט לא יכול להיות, קמתי הבוקר אמרתי זה פשוט לא יכול להיות... אז היום דווקא שמחתי לשמוע סופסוף שיש לפחות פרשייה אחת שהצליחו לשרבב את שמי.. לא פעם ראשונה ובעזרת השם גם לא פעם האחרונה... הרגשתי ממש שמחה בלב. באתי על סיפוקי".

ח"כ מטלון נדבק מחוש ההומור השחור אותו פיתח היו"ר ואמר: "אמרו שא"א - זה איווט איברמן".

ליברמן מסובך עד צוואר בחקירת משטרה שעסקה בשוחד שקיבל, לכאורה, באמצעות חברה שבה עבדה בתו מיכל. כבר בקיץ שעבר המליצה המשטרה להעמידו לדין בעבירות של קבלת שוחד, קבלת דבר במרמה, הלבנת הון, מרמה והפרת אמונים - ומאז מצוי התיק בפרקליטות, השוקדת על הכנת כתב האישום.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}