כ' אלול התשפ"ד
23.09.2024

"עושים רצח אופי לאבא, הגר"ע" • ראיון

פרקליטו של מאיר רבין חשף הבוקר כי מרשו נחקר על העברות כספים לידי הגר"ע יוסף • בראיון נזעם, משיב בנו, הגר"א: "נהיה כאן סדום ועמורה. הכל נעשה בכדי לשרת את שונאי הדת" • האזינו לראיון הסוער

"עושים רצח אופי לאבא, הגר"ע" • ראיון
יצחק לב ארי

הבוקר חשף פרקליטו של אחד מעצורי פרשת הולילנד, מאיר רבין, כי המשטרה מנסה לטעון בחדרי החקירות שגם מוסדות תורניים בראשות נשיא מועצת חכמי התורה, הראשל"צ הרב עובדיה יוסף, נהנו מכספי השוחד שהתגלגלו במסגרת הפרשה.

בעקבות הטענות החמורות, התראיין בצהריים הרב אברהם יוסף, רבה של חולון ובנו של הרב עובדיה יוסף, לתכנית 'בצהרי היום' ברדיו 'קול חי' והדף את הדברים.

הרב בחר לתקוף את כלי התקשורת שמשתמשים בטענות עורך הדין נגד הציבור החרדי. "כל דבר קטן שאיזה טיפש זורק לחלל האוויר עיתון אידיוט קולט ושם ככותרת. כבודו של אבי מורי, יקר.

"אם כאן אין הסתה, אם כאן אין ניסיון לרצח אופי, מה נשאר עוד. הפכנו להיות במדינה שלנו סדום ועמורה, אין סוביודיצה, אין חוקים, אין משפטים, יש עליהום. בחודשיים האחרונים אני מרגיש שכל דבר שיש בו איזשהו סממן דתי מיד מעלים אותו לאוויר וזה נועד לשרת אך ורק את הפוליטיקה החולה במוחם של שונאי דת ולא יותר מזה"

• מאדירים את חלקם של חשודים שיש להם כיפה על הראש בפרשיות מהסוג הזה?

"ברור, בלי שום ספק...יש כאן שתי דיקטטורות במדינה- התקשורת ומערכת המשפט. כל חף מפשע הופך לעבריין בעל כורחו, בימים ההם אין מלך בישראל, איש העקום בעיניו יעשה".

הרב ניצל את ההזדמנות והתייחס להתבטאויותיו של השדר גבי גזית נגד המגזר החרדי. "הגברת דורנר אמרה שהמקום לדיון אודות הזוהמה שנפלטה מפיו של אחד מהצבועים ביותר בעולם התקשורת במדינת ישראל, הוא בפני הועדה שנמצאת במועצת העיתונות.

"מי היא מועצת העיתונות? לא רודפי כבוד ושררה? לא רודפי בצע? לא מחפשי אינטרסים? הם כל כך ישרי דרך? "בפיו ובשפתיו כיבדני וליבו רחק ממני", אלו הם האנשים", אמר הרב יוסף.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}